კულტურული ორგანიზაციების განვითარების მარკეტინგული სტრატეგიები (წალენჯიხის რაიონის მაგალითზე)

ბენდელიანი, გიორგი (2014) კულტურული ორგანიზაციების განვითარების მარკეტინგული სტრატეგიები (წალენჯიხის რაიონის მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
Preview
Text
გიორგი ბენდელიანი.pdf

Download (80kB) | Preview
[img] Text
გიორგი ბენდელიანი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (397kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 11 May 2015 07:45
Last Modified: 28 Apr 2016 12:15
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2396

Actions (login required)

View Item View Item