კულტურული ორგანიზაციების განვითარების მარკეტინგული სტრატეგიები (წალენჯიხის რაიონის მაგალითზე)

ბენდელიანი, გიორგი (2014) კულტურული ორგანიზაციების განვითარების მარკეტინგული სტრატეგიები (წალენჯიხის რაიონის მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
გიორგი ბენდელიანი.pdf

Download (80kB) | გადახედვა
[img] ტექსტი
გიორგი ბენდელიანი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (397kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 11 მაისი 2015 07:45
ბოლო ცვლილება: 28 აპრილი 2016 12:15
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2396

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა