კულტურული ორგანიზაციის მარკეტინგული ანალიზი (სამეფო უბნის თეატრის მაგალითზე)

კანდელაკი, თამარ (2014) კულტურული ორგანიზაციის მარკეტინგული ანალიზი (სამეფო უბნის თეატრის მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
Preview
Text
თამარ კანდელაკი.pdf

Download (100kB) | Preview
[img] Text
თამარ კანდელაკი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (375kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 14 May 2015 08:59
Last Modified: 28 Apr 2016 10:26
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2475

Actions (login required)

View Item View Item