![]() | დონით მაღლა |
Ivanidze, Mariam (2025) Exploring the Role of Branding on Brand Loyalty Among Generation Z Consumers in the Georgian Food and Beverage Industry. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.
აშორტია, ნორა (2025) ბრენდებთან დაკავშირებული დეზინფორმაციის გავლენა ბრენდების რეპუტაციასა და მომხმარებელთა ნდობაზე ქართულ მასმედიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დურგლიშვილი, ანა (2025) CRM-მ სტრატეგიების გავლენა მომხმარებელთა შენარჩუნებაზე სადაზღვევო ინდუსტრიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დღვილავა, ნინო (2025) თანამშრომელთა შეფასების სისტემის ცვლილებების დანერგვა და უკუკავშირის როლი თანამშრომელთა პროდუქტიულობაზე, საქართველოს თავდაცვის სამინისტროს სისტემის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ნავრუზოვი, რატი (2025) საქართველოში COVID-19-ის იმუნიზაციაზე მოქმედი ფაქტორების შესწავლა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ნონიაძე, ლიკა (2025) მოსწავლეთა სწავლებისთვის დიფერენცირებული და ადაპტირებული გაკვეთილის მოდელი დაწყებითი განათლების საფეხურზე: შესაძლებლობები და გამოწვევები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ონანაშვილი, მარიამ (2025) აუტისტური სპექტრის მქონე ბავშვთა ჯანმრთელობის ხელშეწყობის შეფასება საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ცალანი, სოფიკო (2025) მენეჯმენტის თანამედროვე ტენდენციები და გამოწვევები ქართული ბრენდ სასტუმროების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
წაქაძე, სალომე (2025) ემოციური ინტელექტი და მისი გავლენა გუნდის მართვისა და ეფექტურობის ზრდაზე: მენეჯმენტის ახალი ტენდენციები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
წულაია, ანი (2025) შიდა კომუნიკაციის გავლენა კომპანიის ღირებულებების აღქმაზე და კორპორატიულ იმიჯზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ხოსიტაშვილი, გიგა (2025) აკადემიური კეთილსინდისიერების კულტურა ქართულ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში (მსგავსების დამდგენი პროგრამის ადაპტაცია და პლაგიატის აღქმა აკადემიური პერსონალის მიერ). სადოქტორო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.