ობიექტები თემით "L Education > LH Education Administration"

დონით მაღლა
ექსპორტი [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
დაჯგუფება: ავტორები | ობიექტის ტიპი
ამ დონეზე ობიექტების რაოდენობა: 233.

სტატია

Bitsadze, Maya (2019) How Georgia may learn from changes in principal support and supervision internationally. Journal of Educational Administration, 57 (5). С. 582-590. ISSN 0957-8234

Bitsadze, Maya და Japaridze, Marine (2016) LOCUS OF CONTROL IN GEORGIAN TEACHERS AND ITS RELATION TO TEACHER BURNOUT. Problems of Management in the 21st Century, 11 (1). С. 8-15. ISSN ISSN: 2029-6932 (პროცესშია)

Bitsadze, Maya და Japaridze, Marine (2011) PILOT STUDY OF TEACHER BURNOUT IN GEORGIAN CONTEXT. Problems of Management in the 21st Century, 2. С. 36-44. ISSN ISSN: 2029-6932

Bitsadze, Maya და Japaridze, Marine (2014) Personal and Social Aspects of Teacher Burnout in Georgia. Problems of Education in the 21th Century, 59. С. 7-14. ISSN 1822-7864

Thessin, R.A. და Bitsadze, Maya (2019) Principal Learning Across Two Nations. Leadership for School Improvement An AERA Special Interest Group (SIG #101), 6 (2). С. 5-9.

დისერტაცია

აბელიანი, მარიამ (2018) განათლების ადმინისტრირების პროგრამაზე გამოყენებული სწავლების მეთოდები და მათი შეფასება, ამავე პროგრამის სტუდენტების მიერ (ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

აბულაძე, თამარ და დოლიძე, თამთა და კოხოძე, ნათია (2019) მასწავლებელთა პრაქტიკის ცვლილება ინტეგრირების მულტიდისციპლინური მოდელით სწავლებისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ადამია, ანა და ძულიაშვილი, გიგა და ქოქრაშვილი, ნუცა (2014) თბილისის 166-ე საჯარო სკოლის ბიუჯეტის დაგეგმვა/ეფექტიანი განაწილება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ალაგარდაშვილი, შორენა და კიკილაშვილი, ეკა და ხითარიშვილი, ნინო (2016) როგორ გავზარდოთ რთული ქცევის მქონე მოსწავლეთა ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ალელიშვილი, ნინო და ბაქრაძე, თამარ და ფიცხელაური, ქეთევან (2015) როგორ გავაუმჯობესოთ სკოლამდელი აღზრდის საფეხურზე ბავშვების ჩართულობა მცირე ჯგუფებში გენდერის კუთხით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ალიმბარაშვილი, ანა და აფციაური, ნანა და კავლელიშვილი, მარიამ (2021) სპეციალური და ინკლუზიური განათლების განვითარების ეფექტიანი სისტემის დანერგვა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ასანიძე, თამთა და ნათაძე, მაგდა და მეკოკიშვილი, ხატია (2019) განმავითარებელი შეფასების გავლენა მოსწავლეთა საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობასა და აკადემიურ მოსწრებაზე ქ. რუსთავის ილია ჭავჭავაძის სახელობის 1-ლი საჯარო სკოლის VII კლასში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

აფრასიძე, თამარ და ფორჩხიძე, ნინო და ხვედელიძე, სალომე (2014) 177-ე საჯარო სკოლის მოსწავლეთა თვითმმართველობის ეფექტურობის კვლევა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბაბალაშვილი, ნინო და ბარამაძე, მაგდა და მუმლაძე, მადონა (2016) როგორ გავაუმჯობესოთ მასწავლებლებს შორის თანამშრომლობა დაწყებით საფეხურზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბადაშვილი, თამარ და გიორგაძე, სოფიო და გოგავა, მარიამ (2018) დამრიგებლის როლი პროექტზე დაფუძნებული სწავლების დანერგვაში, N სკოლის, „სხვა დღის“ მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბანცაძე, თამარ და მერმანიშვილი, ქეთევან და სოზიაშვილი, ელენე (2021) როგორ გავაუმჯობესოთ ცნობადობა ციფრული მოქალაქეობის შესახებ საჩხერის # 2 საჯარო სკოლის სასკოლო საზოგადოების წევრებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბარბაქაძე, მაია და კორკოტაძე, მარიამ და შუბლაძე, ანა (2023) როგორ გავაუმჯობესოთ სკოლაში სწავლა - სწავლების ხარისხის შეფასება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბარდაველიძე, თეონა და უფლისაშვილი, ეკა და ღვინიაშვილი, ნინო (2021) როგორ გავზარდოთ მასწავლებლის მოტივაცია. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბარნაბიშვილი, მარი და გოგობერიშვილი, ეკატერინე და სოფრომაძე, თამარ (2019) კურიკულუმის შექმნა თანამშრომლობითი გზით — დემოკრატიული კულტურის კომპეტენციების ჩარჩოზე დაყრდნობით (კერძო სკოლის დაწყებითი საფეხურის კოორდინატორთა ჯგუფი). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბატიაშვილი, ნინო და ტალახაძე, მარიამ და კერესელიძე, მარიამ (2020) როგორ გავაუმჯობესოთ დისტანციური სწავლების ხარისხი სკოლის საბაზო საფეხურზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბაუჟაძე, თამარ და გოგუაძე, ნანა და ნალბანდიან, ჰრეფსიმე (2023) სადამრიგებლო, აღმზრდელობითი საქმიანობის გაძლიერება თბილისის 98-ე საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბაჩალიაშვილი, ლანა და მიქაბერიძე, თამარ (2021) ღირებულებითი განათლების ხელშეწყობა სკოლის დაწყებით საფეხურზე: მოდელის ანალიზი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეჟანიშვილი, ანნა და ლისიაკი, თამარ (2018) გადაწყვეტილების მიღების პროცესში პრაქტიკის კვლევის მეთოდის გამოყენება სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირების პროფესიული ორიენტაციის პროცესის განვითარების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეჟანიძე, ნათელა და მაზიაშვილი, მარიამ და მარდალეიშვილი, ანი (2020) დემოკრატიული მოქალაქეობის (სამოქალაქო აქტიურობა და ინტეგრაცია) განვითარება ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის მე-9 კლასის მოსწავლეებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერიძე, თეა და რობაქიძე, გვანცა და ობოლაძე, მარიამ (2018) დამხმარე მასწავლებლების მუშაობის ეფექტურობის ზრდა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერიძე, თეკლე და მაღრაძე, ხატია და აზნიაშვილი, მზია (2014) თანამედროვე სწავლების მეთოდების გავლენა მოსწავლეთა სასწავლო პროცესში ჩართულობაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერუაშვილი, ქეთევან (2016) განათლების ხარისხის მართვის მექანიზმები გრიგოლ რობაქიძის სახელობის უნივერსიტეტში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერძენიშვილი, ნინო (2016) ადამიანური რესურსების მართვის სტრატეგია უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბექაური, ნინო (2015) თვითდაფინანსებულ და სახელმწიფოს მიერ სრულად დაფინანსებულ ბაკალავრ სტუდენტთა სწავლის მოტივაციის კვლევა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბზიავა, ანა და იასაღაშვილი, ნათია და დადვანი, თეა (2021) მოსწავლეთა ავტონომიური სწავლის შეფასებისა და განვითარების მოდელი სკოლისთვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბოლქვაძე, ბაია და გვარამაძე, ეთერ და კვარაცხელია, სოფიკო (2022) როგორ გავაუმჯობესოთ სკოლის მზაობა პროფესიული განათლების ავტორიზაციის სტანდარტთან მიმართებით? (კორბოულის N2 საჯარო სკოლის მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბოჭორიშვილი, ანი (2018) პროგრამის Erasmus + შედეგები და ინტერნაციონალიზაციის პოლიტიკა ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტსა და თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში (სოციალურ-პოლიტიკურ მეცნიერებათა და ჰუმანიტარული ფაკულტეტების მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბრეგვაძე, სალომე და კორიფაძე, ეკატერინა და წულაია, სალომე (2023) ინკლუზიური განათლების მხარდაჭერის, თანამშრომლობისა და ანგარიშვალდებულების მექანიზმების გაძლიერება თბილისის N177-ე საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბუგაეც, ელენე (2016) სახელმწიფო, კერძო და საქართველოში მოქმედი უცხოური უნივერსიტეტის მარკეტინგული სტრატეგიების შედარება და ანალიზი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბურჩაკ-აბრამოვიჩი, მარია (2019) საერთაშორისო სტუდენტების მოზიდვის მარკეტინგული სტრატეგიები საქართველოს უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაბაშვილი, თამარ და თოდუა, ნინო და კობიაშვილი, ლიკა (2018) მეცხრე კლასელი მოსწავლეების მშობელთა ჩართულობა სსიპ ქალაქ თბილისის №21 საჯარო სკოლის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გავაშელიშვილი, სალომე (2021) უმაღლესი განათლების მარკეტიზაცია: უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების ბაზრის ლოგიკით ფუნქციონირება და კონკურენცია აბიტურიენტთათვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაფრინდაშვილი, გვანცა და ნებიერიძე, თამარ და ნადარეიშვილი, ანა (2022) ღირებულებათა კომპეტენციის - ემპათიის განვითარება V კლასის მოსწავლეებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაჩეჩილაძე, ნათია და ნონიაშვილი, ნინო (2015) როგორ გავზარდოთ განმავითარებელი შეფასების ეფექტურად გამოყენება ქ.რუსთავის ივანე ჯავახიშვილის სახელობის 24-ე კლასიკური გიმნაზიის დაწყებით კლასებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გახოკიძე, თამარ (2015) ნიუტონის თავისუფალ სკოლაში მშობლებთან კომუნიკაციის გაუმჯობესება თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გელაშვილი, მარიამ (2019) ეთიკური ლიდერობა და დასაქმებულთა სამსახურით კმაყოფილება საქართველოს კერძო უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გელაშვილი, ქეთევან და დოხნაძე, გვანცა (2023) როგორ გავაუმჯობესოთ სკოლის მზაობა პროფესიული განათლების ავტორიზაციის მე-3 სტანდარტთან მიმართებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გეწაძე, ნინო და მაისურაძე, სალომე და ძოწენიძე, სოფიო (2014) გალაკტიონ ტაბიძის სახელობის ქალაქ თბილისის N51 საჯარო სკოლის მე-9 კლასის მოსწავლეების მშობელთა მოტივაცია და ჩართულობა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გვენეტაძე, გაგა (2020) რეგიონული უნივერსიტეტების მისია და მიზნები - საქართველოში არსებული რეგიონული უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების სტრატეგიული განვითარების გეგმების ანალიზი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გვიმრაძე, თამარი და კობახიძე, მარიამი და ომანაშვილი, ნანა (2019) სწავლის მეთოდების გავლენა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეების აკადემიურ მიღწევებზე კითხვაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გვიშიანი, რუსუდან და ახალკაცი, სოფიო (2019) მედიაწიგნიერების კომპეტენციების განმავითარებელი საშუალებები სწავლა-სწავლების პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გვრიტიშვილი, ანა (2021) სტუდენტებში ავტონომიურობისა და პასუხისმგებლობის უნარების შეფასება და მათ განვითარებაზე მოქმედი ფაქტორები (ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის მაგალითი). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიგაური, თამარ და გაფრინდაშვილი, მაკა და კეკელიძე, თამარ (2017) საინფორმაციო ტექსტის გაგება-გააზრების უნარის განვითარება მე-3 კლასის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიგაური, მედეა და პაპოშვილი, ნინო და გელაშვილი, ია (2019) რესურსებზე დაფუძნებული სწავლების სტრატეგიების გამოყენებით მოსწავლეებში კრიტიკული აზროვნების განვითარება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიგაური, სანდრო და მარგიანი, ბექა და კვარაცხელია, გვანცა (2023) შერჩევის სისტემის გაუმჯობესება ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამისთვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიგაშვილი, ეკა და ნემსაძე, მარიკა და უჩავა, ნათია (2016) როგორ უნდა გავაუმჯობესოთ საშინაო დავალების ეფექტიანობა? სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიორგაძე, ანანო (2017) საგანმანათლებლო სისტემის მიმართ ნდობა საქართველოში (კავკასიის ბარომეტრის 2015 წლის მონაცემებზე დაყრდნობით). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიორგაძე, ლალი (2020) სპეციალური საჭიროების მქონე სტუდენტები ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიორგაძე, ლიკა და გოგრიჭიანი, მაგდა და მდინარაძე, ნინო (2014) პრაქტიკული კვლევა: ქიმიის სწავლის მოტივაცია სსიპ-ვლადიმერ კომაროვის თბილისის ფიზიკა-მათემატიკის №199 საჯარო სკოლის IX 4 კლასში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიორგაძე, მიხეილ და დიდებელი, ივანე და კვიჟინაძე, ანა (2015) თანამშრომლობითი გარემოს გაუმჯობესება ქ. თბილისის 43-ე საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიორგაძე, ნათია და სტეფლიანი, ხათუნა და გაფრინდაშვილი, ანა (2017) განმავითარებელი შეფასების როლი მოსწავლეთა ჩართულობის ამაღლებაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგია, დათა (2017) სახელმწიფო უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებებისა და კერძო კომერციული ორგანიზაციების პარტნიორობა საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგიჩაიშვილი, ნინო და ხუნაშვილი, მეგი და გაგუა, თეა (2014) დროის ეფექტურად მართვის ხელშეწყობა თბილისის 131-ე საჯარო სკოლის მე-5 1 კლასში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგლიჩიძე, ნინო და ჭანტურია, თამარ (2017) მეხუთეკლასელთა ნარატიული და არგუმენტირებული წერის უნარების გაუმჯობესება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგოლაძე, გვანცა (2017) ქართულ ენაში მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამაში ჩართული მასწავლებლების უწყვეტი პროფესიული განვითარების კვლევა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგოჩაშვილი, ნინო და ნარიმანიძე, ქეთევან და ჩაფიძე, თეონა (2014) წაკითხულის გააზრება დაწყებით კლასებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგოხია, სალომე და ხასაია, თამარ (2015) მოსწავლეთა ჩართულობა მრავალრიცხოვან კლასში ინგლისური ენის გაკვეთილზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოჩოლეიშვილი, სალომე (2018) როგორ გავაუმჯობესოთ ახალგადმოსულ მოსწავლეთა საგაკვეთილო ჩართულობა ( სსიპ ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვემო არქევანის საჯარო სკოლის X კლასის მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოცაძე, ხატია და გულბანი, ნელი და ტაბატაძე, ანა (2022) საბუნებისმეტყველო საგნების სწავლების გაძლიერება საბაზო საფეხურზე - ქუთაისის N-30 საჯარო სკოლის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გულიაშვილი, მუხრან (2017) აკადემიური პერსონალის შესაძლო დემოტივაციის ფაქტორები ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გულიაშვილი, ნინო და ლეკიაშვილი, ხატია და ოზბეთელაშვილი, ნათია (2021) სკოლის თვითშეფასება ინკლუზიური განათლების მონიტორინგის ფარგლებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გუმბერიძე, ლია (2015) ადამიანთა ფიზიკური უსაფრთხოება უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გურგენიძე, თამარ და მაჭარაშვილი, ქეთი და ხარაზიშვილი, ირმა (2019) როგორ განვავითაროთ სსსმ მოსწავლეების სოციალური უნარები ზოგადი განათლების დაწყებით საფეხურზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გურეგიანი, ანჟელა (2020) უმაღლესი განათლებისადმი ხელმისაწვდომობა და ბარიერები ეთნიკური უმცირესობათა წარმომადგენლებისთვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გუტაშვილი, ეკა და რუხიაშვილი, ლია (2014) ინგლისურენოვანი მხატვრული ლიტერატურით მოსწავლეების დაინტერესება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დალბაშვილი, დარეჯან და ყენია, მირიან და ხოშარაული, რუსუდან (2015) როგორ გავაუმჯობესოთ მზაობა უნივერსიტეტში სწავლისათვის 42-ე სკოლაში (კერძოდ, როგორ გავაუმჯობესოთ სწავლისთვის საჭირო უნარები (study skill), “ bridge” პროგრამის დახმარებით). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დარსალია, სალომე და კახეთელიძე, თამარი და ლაბაძე, მირანდა (2015) როგორ დავეხმაროთ ბაგა-ბაღებს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე ბავშვების სოციალიზაციაში? სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დაუშვილი, ანა (2016) კარიერის სამსახურის ან დასაქმების განყოფილების მუშაობა საქართველოს უნივერსიტეტებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დევდარიანი, ქეთი და ძირკვაძე, ირა და ბადალოვა, აიშა (2021) მოსწავლეთა ჩართულობა შიდა სასკოლო შეფასების პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დევსურაშვილი, ხატია და ცარციძე, თამთა და ქიმაძე, ნინო (2014) მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესება მშობელთა ჩართულობის გზით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დოთიაშვილი, მარიამ და ზერეკიძე, მზია (2021) ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ექსტრაკურიკულარული სერვისების ადაპტირება პირველკურსელების დისტანციურად საუნივერსიტეტო სივრცეში ინტეგრირებისათვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დოლიძე, ნინო და ქაჯაია, ნაზიბროლა და ზაქაშვილი, ნინო (2021) მშობელთა ეფექტური ჩართულობის გზები თვითშეფასების პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დუაძე, ელისო და ბითაძე, შორენა და ხვედელიძე, თეონა (2017) როგორ გავაუმჯობესოთ მასწავლებელთა შორის თანამშრომლობა პრაქტიკული კვლევების მეშვეობით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ედიბერიძე, ნინო და დემეტრაშვილი, ანა და გელუტაშვილი, ქეთევან (2014) კლასის მართვის პრაქტიკის გაუმჯობესება თბილისის 55-ე საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ერაძე, ლუკა (2017) ტექნოლოგიები უმაღლეს განათლებაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ესებუა, ნინო (2015) სტუდენტებისა და პროფესორ-მასწავლებლების ჩართულობა სწავლების ხარისხის უზრუნველყოფაში - ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტისა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ვაჟიკაშვილი, ეკატერინე (2020) გიდის პროფესია საქართველოში - კურიკულუმის ანალიზი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ვარდოსანიძე, გიორგი (2016) მოსწავლეთა თვითმმართველობის მუშაობის გაუმჯობესება თბილისის 84-ე საჯარო სკოლის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ვაშაკიძე, თემურ და ცაგურია, ია და ჯავახიძე, ვერიკო (2023) გამოწვევები საჯარო სკოლის ციფრული ტრანსფორმაციის პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ვაშაკიძე, მატასი და ძნელაძე, გვანცა და კუტალაძე, ტატა (2014) კვლევის ანგარიში კლასის მართვა: ქცევითი დარღვევები და სწავლების მეთოდოლოგიები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ვაშაძე, ნუნუ და ქობალია, ირინე (2020) მოსწავლეთა ავტონომიურობის ზრდის ხელშეწყობა სწავლა-სწავლების პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ვაჭარაძე, ხატია (2018) საქართველოს უმაღლესი განათლების დაწესებულებებში ინტერნაციონალიზაციის პოლიტიკის მიმართება ხარისხის უზრუნველყოფასთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზაალიშვილი, ლიკა (2018) უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების პროფესორ-მასწავლებლების კვლევითი პროდუქტიულობა საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზარანდია, ქეთინო და ჯაფოშვილი, ლამარა და ნიშნიანიძე, სოფიო (2023) როგორ ჩამოვუყალიბოთ მოსწავლეებს კონფლიქტ-სენსიტიური დამოკიდებულება ქართულ-აფხაზური კონფლიქტის მიმართ არაფორმალური განათლების საშუალებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზარნაძე, ნინო და წიფურია, ეკატერინე და ნაჭყებია, რიტა (2017) რა გავლენას ახდენს სმენადაქვეითებულ მოსწავლეებში მშობლებისა და მასწავლებლების თანამშრომლობა მათ აკადემიურ მოსწრებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზიბზიბაძე, ნიკა და მეხუზლა, ანი და ბედუკაძე, თინათინ (2023) საშუალო საფეხურის მოსწავლეთა პროფესიული ორიენტაციის ხელშეწყობა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

თავხელიძე, ნინი და ხარშილაძე, თინათინ (2022) პროფესიული ორიენტაციის მნიშვნელობის ზრდა პროფესიული კვალიფიკაციების მართვის სფეროში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

თამარაშვილი, ნათია და ჩილინგარაშვილი, თამარ და მოურავიძე, ნინო (2016) როგორ გავაუმჯობესოთ მშობლებთან კომუნიკაცია 63-ე საჯარო სკოლის, მე - 8 კლასის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

თეზელაშვილი, თინათინ (2015) მასწავლებელთა პროფესიული ეთიკის განვითარების შეფასება ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგთა მომზადების პროგრამების ფარგლებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

თოდუა, თამარ და თეთრაძე, მარიამ და ლომსაძე, ნინო (2014) ეთნიკური უმცირესობის წარმომადგენელი სტუდენტების ინტეგრაციის პროცესი უმაღლესი განათლების პირველ საფეხურზე - ინტეგრაციის წარმატებით განხორციელების ხელისშემშლელი ფაქტორები და გაუმჯობესების გზები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახემწიფო უნივერსიტეტი.

თორაძე, ნანა (2016) ზრდასრულთა სწავლების პრინციპები ენობრივ განათლებაში ეროვნული თავდაცვის აკადემიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

თორია, თამარ (2018) ოჯახის გავლენა მოზარდის ფსიქოემოციურ განვითარებაზე (აგრესია, შფოთვა). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ივანიძე, მარიამ და ბოჭორიშვილი, ნინო და ბურდული, ქეთევან (2014) წიგნიერების დონე თბილისის მე-11 საჯარო სკოლის მე-5 კლასში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახემწიფო უნივერსიტეტი.

იმერლიშვილი, ქეთევან და წულაძე, ეკატერინე და მეტრეველი, ქეთევან (2014) დაწყებით კლასებში მოსწავლეთა შეფასების ხერხები და მათი გაუმჯობესება თბილისის 50-ე საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ინგოროყვა, ქრისტინე და შუბლაძე, თინათინ და ჯაბაური, დალი (2020) როგორ უზრუნველვყოთ კრიზისული სიტუაციების დროს სასწავლო პროცესის ეფექტური მართვა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაზიმოვი, საბინა და ვახტანგაშვილი, გვანცა და თოიძე, თორნიკე (2023) ტექნოლოგიებით მხარდაჭერილი სწავლა-სწავლების მოდელების განვითარება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კალანდაძე, სოფიკო და კიკნაძე, ნანა და ნადარეიშვილი, ხატია (2014) წმინდა გიორგის საერო სკოლის VIII „ა“ და „ბ“ კლასებში ესთეტიკური აღზრდის სახელოვნებო საგნებისადმი დამოკიდებულებების ცვლა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კამლაძე, ანა (2018) რას ფიქრობენ სტუდენტები უნივერსიტეტის მთავარი ფუნქციის შესახებ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კამლაძე, ქრისტინე და ბეინაშვილი, ზინაიდა (2016) დირექტორის როლი მასწავლებელთა პროფესიულ განვითარებაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაპანაძე, თეკლე (2017) ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამის პრაქტიკული კომპონენტის მიმდინარეობის კვლევა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაპატაძე, ნესტან და სტეფანიშვილი, ნათია და ხარატიშვილი, თამთა (2017) როგორ გავაუმჯობესოთ კათედრების კოლაბორაციის N175- ე საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კახაძე, ნინო და ფრუიძე, ნინო (2014) ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის მეცნიერებათა და ხელოვნების ფაკულტეტის ბაკალავრიატის საფეხურის სტუდენტების სასწავლო პროცესის მანძილზე მხარდამჭერი სისტემის გაუმჯობესება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კევლიშვილი, თამარ და მუმლაძე, მარიკა და ტაბატაძე, ზურაბ (2015) როგორ გავაუმჯობესოთ არსებული რესურსებითსპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთა აკადემიური ჩართულობა ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილზე სსიპ ქ.თბილისის62-ე საჯარო სკოლის IV I კლასში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კევლიშვილი, თამთა და ქათამაძე, ლანა და სამხარაძე, ნინო (2022) როგორ გავზარდოთ არაფორმალური გზით მოსწავლეებში კონფლიქტისადმი მგრძნობელობა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კეკელიძე, გიორგი და ჭელიძე, თორნიკე (2017) ბულინგის შესახებ ცნობიერების ამაღლება საბაზო და საშუალო კლასების მოსწავლეებში თბილისის ერთ-ერთ საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კიკაძე, თეონა და ქაფიანიძე, მარინე და დარსაძე, ანა (2014) დისციპლინის პრობლემები და მისი გაუმჯობესების გზები თბილისის სსიპ №123 სკოლის 9[1] კლასის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კიკნაველიძე, მარიამ და თოფურია, ანა და ქვრივიშვილი, ნიკა (2023) კურსდამთავრებულთა ჩართულობის ხარისხი და გაუმჯობესების შესაძლებლობები განათლების ადმინისტრირების პროგრამის ფარგლებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კილანავა, სალომე და ჯინჭველეიშვილი, მარიამ (2021) სამეწარმეო-ინოვაციური კომპონენტის განვითარება ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში: ბიზნესის, ტექნოლოგიისა და განათლების ფაკულტეტის მაგალითი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კიწმარიშვილი, ლედი და ხმელიძე, ირმა და ბაღათურია, სალომე (2022) როგორ გავზარდოთ ჰიბრიდული სწავლების ეფექტიანობა დაწყებითი საფეხურის პირველ კლასებში (წინასაანბანო და საანბანო პერიოდში). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კობალაძე, შორენა (2018) სამაგისტრო ნაშრომზე მუშაობის გამოწვევები ილიას სახელწიფო უნივერსიტეტის უმაღლესი განათლების ადმინისტრირების პროგრამის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კოკაია, გურამ (2016) ზოგადი განათლებიდან უმაღლესი განათლების პირველ საფეხურზე: გამოწვევები და რეკომენდაციები. (ბაქსვუდის საერთაშორისო სკოლა - თბილისის წინასაბაკალავრო პროგრამის ანალიზის მიხედვით). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კორაშვილი, ქეთევან და სარაჯიშვილი, ლევან და სუყაშვილი, ზაზა (2016) მოსწავლეებში ინტერკულტურული მგრძნობელობის ამაღლება ქართულის, როგორც მეორე ენის გაკვეთილზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კოსტავა, მარიამ და ჯანაშია, თამთა და უთალიშვილი, ნიკა (2019) მოსწავლეთა ჩართულობის ამაღლება მათემატიკის გაკვეთილზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კოშაძე, მარიამ და მირუაშვილი, ნინო და მჭედლიშვილი, თეონა (2021) ონლაინ სწავლების ხელშეწყობა ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კუნჭულია, ანა და კაკიაშვილი, ლევან და ჯობავა, მირიან (2014) სსიპ ქ. თბილისის N 174-ე საჯარო სკოლის მე-8ა კლასის მოსწავლეთა ქცევისა და საკლასო მენეჯმენტის გაუმჯობესება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახემწიფო უნივერსიტეტი.

ლაბაძე, ნათია და ბურძენიძე, თინათინ (2020) მშობელთა ჩართულობა (სასკოლო და დისტანციური საწავლების პროცესში მე-8 კლასის მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლალიაშვილი, ნინო და მალანია, ქრისტინე და ქეშელაშვილი, ლელა (2016) მოსწავლის რთული ქცევის მართვის გაუმჯობესება დაწყებით საფეხურზე (I-II კლასი). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლაცაბიძე, ნინო და ჯამბაზიშვილი, ნინო და ზოიძე, ირაკლი (2014) კათედრების მუშაობის გაუმჯობესება თბილისის 71-ე საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახემწიფო უნივერსიტეტი.

ლიპარტელიანი, ანა (2020) ემოციური ინტელექტის მნიშვნელობა და გამოყენების თავისებურება ქართულ უმაღლეს სამედიცინო განათლებაში, დავით ტვილდიანის სამედიცინო უნივერსიტეტის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლომოური, გიორგი და ხატიაშვილი, ხატია (2016) მასწავლებელთა თანამშრომლობის გაუმჯობესება PBL - ით (Project – Based - Learning) აია-GESS სკოლის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლომსაძე, ნატო და ჭანტურია, გიორგი და მიქაძე, ანა და ქინქლაძე, ანა (2014) როგორ ჩავრთოთ 5-წლიანი მოსწავლეები სასწავლო პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლორთქიფანიძე, თამარ და ქველაძე, ნინო (2023) თვითრეგულირებადი სწავლის სტრატეგიების ინტეგრირება დაწყებითი საფეხურის კურიკულუმში საჩხერის N2 საჯარო სკოლის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლორთქიფანიძე, მაია და მგელაძე, თათული და ხურციძე, სალომე (2018) განმავითარებელი შეფასების აქტივობების ეფექტიანობის კვლევა თბილისის 21-ე საჯარო სკოლის VIIIგ და Xბ კლასებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მაისურაძე, თამუნა და ქასრაშვილი, ალექსანდრე (2021) პრაქტიკის კვლევა: ხარისხის შეფასების სისტემა ონლაინ კურსებისთვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მაისურაძე, მარიანა და მანაგაძე, თამთა და ჭეჭელაშვილი, მაკა (2015) როგორ გავზარდოთ მოსწავლეთა დაინტერესება კლასის საათის მიმართ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მარკოზაშვილი, რუსუდან და ჩილინგარაშვილი, სოფიკო და დავითელაშვილი, გვანცა (2022) ინკლუზიური განათლების კვლევა - სკოლის მიღწევები, გამოწვევები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მაჭარაშვილი, თეა და ჯანდიერი, ირინა და გოგატიშვილი, პავლე (2014) არაფორმალური განათლება - მოთხოვნა-მიწოდების ბალანსი და განვითარების სტრატეგია. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მაჭარაშვილი, ირაკლი და სხილაძე, ქეთევან და ცირამუა, დავით (2022) პრაქტიკის კვლევა: სწავლების პრაქტიკების როლი სწავლის შედეგების მიღწევაში საუნივერსიტეტო კურსისთვის „შესავალი თანამედროვე აზროვნებაში“. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მაჭარაშვილი, ლაშა (2018) უნარების შეუსაბამობა საქართველოს განათლების სისტემაში: რა უნარები სჭირდებათ დამსაქმებლებს. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მახათაძე, თამთა და ხარჩილავა, სოფიო და გარსევანიშვილი, მარიკა (2018) კვლევაზე დაფუძნებული სწავლება ფიზიკაში და მოსწავლეთა მოტივაცია. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მახათაძე, ნანა და შოშიტაშვილი, თამარი (2015) ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება მოსწავლეთა სასწავლო პროცესში ჩართულობის გასაზრდელად. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მახნიაშვილი, ნინო და ხაჩიძე, ჯემალ და ქააძე, თამარ (2019) მასწავლებელთა თანამშრომლობის გაუმჯობესება გაკვეთილის კვლევის მეთოდით თბილისის 23-ე საჯარო სკოლის დაწყებითი საფეხურის კათედრის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მელელაშვილი, ნინო და ჭაფანძე, სოფიო (2021) ონლაინ განათლების სწავლის მეთოდების შეფასება ადამიანური რესურსების მენეჯმენტის კურსის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მელიქაძე, გიორგი და ხეხელაშვილი, ლანა და ხუბუტია, ქეთევან (2014) ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში ზოგადი მოდულის კურსის „შესავალი თანამედროვე აზროვნებაში“ ეფექტურობის გაზრდა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახემწიფო უნივერსიტეტი.

მელიქიძე, ნინო და გზირიშვილი, ნატალია (2014) ჯგუფური მუშაობის პრობლემები სკოლაში და მათი გაუმჯობესების გზები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მესხი, თამარ (2018) უმაღლესი განათლების ხელმისაწვდომობა საქართველოში: სტრუქტურული და კულტურული ფაქტორები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მეცხვარიშვილი, გალინა და ტატიაშვილი, ნინო და ფოცხვერაშვილი, მაგდა (2018) ,,კრიტიკული მეგობარი“ - მასწავლებელთა თანამაშრომლობის გაუმჯობესებისა და პროფესიული განვითარების ინსტრუმენტი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მირიანაშვილი-ერენ, ნათია (2020) აკადემიური პერსონალის პროფესიული განვითარების მექანიზმების შეფასება ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მიქელაძე, ხატია და ღუღუნიშვილი, თამარ და ყულოშვილი, ნინო (2017) მასწავლებელთა თანამშრომლობის გაუმჯობესება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მჟავია, მარიამ და გუსეინოვა, ნარმინა და ბობოხია, მარინე (2019) სკოლის თვითშეფასების მოდელის დანერგვა თბილისის ერთ-ერთ საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მუნჯიშვილი, გიორგი (2018) სტუდენტური ჩართულობის როლი უნივერსიტეტის ხარისხის შიდა უზრუნველყოფაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მურადაშვილი, თამთა და შარაბიძე, სოფიკო (2021) საკომუნიკაციო არხებისა და სტუდენტთა კონსულტირების მექანიზმების გაუმჯობესება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მღებრიშვილი, ლიკა და ზიბზიბაძე, გურანდა და შამუგია, თამთა (2022) არაფორმალური განათლების განვითარების ხელშეწყობა სწავლების საბაზო-საშუალო საფეხურზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მღვდელაძე, გვანცა და გონაშვილი, ანა და კვიჟინაძე, ნათია (2014) მშობელთა ჩართულობა სასწავლო პროცესში (ქ.თბილისის 48-ე საჯარო სკოლის მე-7, მე-8 და მე-9 კლასები). სამაგისტრო thesis, ილიას სახემწიფო უნივერსიტეტი.

მშვიდობაძე, თამარ (2017) უმაღლესი განათლების ხელმისაწვდომობის გავლენა სწავლა/სწავლების ხარისხზე ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მწყერაშვილი, ლია და ზედგინიძე, მარიამ და გოგოხია, მარიამ (2018) როგორ გავზარდოთ თვითშეფასების წიგნიერება სკოლის განვითარებისთვის (სსიპ - ქ. თბილისის №43 სკოლაში). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მჭედლიშვილი, ანა და ბაბლიძე, მანანა და ჭაფოძე, მედეა (2020) დისტანციური სწავლება და დავალებების როლი მოსწავლეთა ჩართულობაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნათელაური, მთვარისა და ტიღაშვილი, ნატო და ღარიბაშვილი, თამარ (2022) როგორ შევაფასოთ სადამრიგებლო პროგრამის ეფექტიანობა დემოკრატიული კულტურის კომპეტენციების ჭრილში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნებიერიძე, მერი და თვალაბეიშვილი, გიტა და ხმალაძე, ნინო (2015) საშინაო დავალებების რაგვარობა და მიზანმიმართულება სწავლების საბაზო საფეხურზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნიქაბაძე, ნინო და შევარდნაძე, თორნიკე და ხურცილავა, ვერიკო (2023) მოსწავლეებში თვითშეფასებისა და თვითრეფლექსიის კომპეტენციების განვითარება (სსიპ თამარ მეფის სახელობის წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფელ გეგუთის N 1 საჯარო სკოლის მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნოზაძე, თამარ და ფურცელაძე, თამარ და ნარიმანიშვილი, ქეთევან (2014) ჯგუფური მუშაობის გაუმჯობესება საგაკვეთილო პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახემწიფო უნივერსიტეტი.

ორველაშვილი, თინიკო და თხელიძე, ნატო და კვიჟინაძე, სოფია (2018) ტექნიკურ-მატერიალური ბაზის ეფექტურად გამოყენება სსიპ ქ. თბილისის N200 საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

პაპიძე, ელენე და ქირია, ნატა (2021) როგორ განვავითაროთ თვითრეფლექსია თვითშეფასების საშუალებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჟუჟუნაძე, თეონა (2015) რა ფაქტორები ახდენს გავლენას ეროვნული უმცირესობის წარმომადგენელი სტუდენტების ჩართულობაზე აკადემიურ სფეროში - სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტის შემთხვევა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

რობაქიძე, თამარ (2017) ხარისხის ცნება შინაგან საქმეთა სამინისტროს აკადემიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

რუაძე, თამარ და ჭიაბერაშვილი, მაკა და სვიმონია, ლელა (2021) ეფექტური კომუნიკაციის გავლენა მაძიებლობის პროგრამის პრაქტიკულ კომპონენტზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

რუაძე, მარი (2021) უნივერსიტეტების „მესამე მისია“ საქართველოში: არსებული პრაქტიკა და შესაძლებლობები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სამხარაძე, ქეთევან და გრიგალაშვილი, ნინო და კილაძე, სალომე (2022) მულტიკულტურული სასწავლო გარემოს სარგებელი მოსწავლეებისთვის, გამოწვევები და გადაჭრის გზები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სანიკიძე, ნათია (2021) განათლების ადმინისტრირების სტუდენტების გამოცდილებების გამოკვლევა Covid - 19 ის პანდემიის პირობებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სებისკვერაძე, ნინო და კოჭლამაზაშვილი, ეკატერინე (2023) შერეული სწავლა-სწავლების დანერგვა ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში განათლების ადმინისტრირების პროგრამაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სიხარულიძე, ნინო და ბოლქვაძე, მურთაზ და კასრაძე, თამარ (2021) კვლევის პროდუქტულობის საზომები და შეფასების მექანიზმი ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სულაქველიძე, გურამ და ჩხეიძე, შალვა (2018) როგორ გავაუმჯობესოთ თვითშეფასების წიგნიერება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სხირტლაძე, სოფიკო (2021) უნივერსიტეტების მხარდამჭერი მექანიზმები დაბალი სოციალურ- ეკონომიკური სტატუსის მქონე სტუდენტებისთვის: პრაქტიკა და ბარიერები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტყაბლაძე, მარიამ და შალუტაშვილი, მარიამ (2016) დამრიგებლის როლი მოსწავლის სოციალური უნარების განვითარებაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტყემალაძე, მარიამ და ნაზაროვა, ლეისან (2021) განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტების დანერგვა ონლაინ და შერეული სწავლებისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

უზუნაშვილი, ნატო და ხოსიტაშვილი, თეონა და ხუბულაშვილი, სოფიო (2014) საქართველოს ზოგადსაგანმანათლებლო სისტემის დეცენტრალიზაციის კვლევა სსიპ აკადემიკოს ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის 53-ე საჯარო სკოლაში განვითარებული მოვლენების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახემწიფო უნივერსიტეტი.

უღრელიძე, ნათია და ჩაჩუა, თამთა (2019) ქართულის, როგორც სახელმწიფო ენის სწავლება უცხო ქვეყნიდან ჩამოსული მოსწავლისთვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

უჩანეიშვილი, მარიამ და მიქაბერიძე, მაგდა და გივიშვილი, თეონა (2022) თვითრეგულირებადი სწავლის უნარის ხელშეწყობა საჩხერის N2 საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასის მოსწავლეებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფანცულაია, ნინო (2017) ხარისხის კონცეფცია დავით ტვილდიანის სამედიცინო უნივერსიტეტის საზოგადოებრივ საექთნო კოლეჯში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფესვიანიძე, თამუნა და კვატიძე, სალომე და სადიკოვა, გამიდა (2023) ინტერაქტიული მეთოდების დანერგვა საბაზო საფეხურზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფილიშვილი, ქეთევან და პაპუაშვილი, მარიამ და ბალხამიშვილი, ნათია (2020) თავისუფალი საათის დაგეგმვა (სტრუქტურირებული და ნაკლებად სტრუქტურირებული თავისუფალი საათი). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფოფხაძე, ნინო (2018) ხარისხის კულტურა უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში: დამკვიდრებული პრაქტიკა და სამომავლო შესაძლებლობები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქადაგიძე, მერი (2018) საერთაშორისო სტუდენტური მობილობის გავლენა დასაქმებასა და კარიერულ განვითარებაზე: სამაგისტრო საფეხურის მობილური კურსდამთავრებულების პერსპექტივით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქავთარაძე, მადონა (2017) მარკეტინგული სტრატეგიები თანამედროვე განათლებაში (საქართველოს სამი უნივერსიტეტის მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქარდავა, გვანცა და წიწილაშვილი, თინათინ და მინაძე, ანა (2019) კლასის მართვის ეფექტური სტრატეგიები IX კლასის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქარცივაძე, სალომე და თავართქილაძე, თამთა და წიქარიძე, ნანი (2022) დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლის განათლების (I-VI კლასები) პროგრამის პრაქტიკული კომპონენტის გაუმჯობესება ბიზნესის, ტექნოლოგიისა და განათლების ფაკულტეტის სტუდენტები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქასრაშვილი, ეთერ და სადრაძე, მარიამ და დვალიშვილი–ჩიხორია, თამარ (2016) როგორ გავაუმჯობესოთ თბილისის 64-ე საჯარო სკოლის ინტეგრირებული კლასის მოსწავლეთა ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქებაძე, თამარ და სვანიძე, მედეა და გოგინაშვილი, გიგა (2017) როგორ აისახება დირექტორთა მმართველობის სტილი თანამშრომელთა კმაყოფილებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქებულაძე, მარიამ და ბიბილაშვილი, სოფიკო და ჯადუგიშვილი, სოფიო (2017) დაწყებით საფეხურზე მოზარდების სააზროვნო უნარების გაუმჯობესება მაღალკლასელი მოსწავლეების დახმარებით ქალაქ რუსთავის 23-ე საჯარო სკოლის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქებურია, ნათია (2016) უცხო ენის შესწავლის მოტივაცია შსს აკადემიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქენქაძე, შალვა და ყანჩელი, მზია (2020) ონლაინ რესურსების გამოყენებით თანამშრომლობის ეფექტურობის გაზრდა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქუთათელაძე, მაია და ხეცურიანი, ნათია და ხოხონიშვილი, თორნიკე (2021) როგორ გავზარდოთ არაფორმალური განათლების როლი (სსიპ N98 საჯარო სკოლაში მოქმედი „ახალგაზრდა დიპლომატთა კლუბის” მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქურდიანი, ლაშა და ციგრიაშვილი, ია და პეტრიაშვილი, თამთა (2014) სწავლის გაგრძელების მოტივაციის ამაღლება 88-ე საჯარო სკოლის IX კლასის მოსწავლეებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახემწიფო უნივერსიტეტი.

ქურიძე, ვერიკო და ქართველიშვილი, ქეთევან და ფირცხალავა, თამარ (2017) თანამშრომლობითი ხარისხის გაუმჯობესება სსიპ ქალაქ თბილისის №98 საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქურხული, ცირა და ცუცქირიძე, ნინო და ტუფურია, სტელა (2017) ბავშვთა რთული ქცევის გაუმჯობესება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქუტიძე, სალომე და მანია, ნინო და ბიბლაია, მარიტა (2016) დამრიგებლის როლი მოსწავლეთა წიგნიერების დონის ამაღლებაში N81 საჯარო სკოლის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ღამბაშიძე, მარიამ (2017) ქართველი და მიგრანტი სტუდენტების ინტერკულტურული მგრძნობელობის ხარისხი კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ღვინიაშვილი, ანა (2019) ინტერნაციონალიზაცია და უცხოელ სტუდენტთა პრობლემები საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ყაჭაშვილი, ნანა (2020) კურსდამთავრებულთა უნარ-ჩვევების ანალიზი კურსდამთავრებულთა და დამსაქმებელთა თვალსაზრისით (ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შალოშვილი, თამარ და თოდუა, ქეთევან და ჩხარტიშვილი, ლაშა (2014) თბილისის 166-ე საჯარო სკოლის მე--9I კლასის მოსწავლეთა ქცევის და საკლასო მენეჯმენტის გაუმჯობესების ხელშეწყობა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახემწიფო უნივერსიტეტი.

შენგელია, ნანა და აბრამიშვილი, თამარ და დვალიშვილი, მარიამ (2023) დემოკრატიული კულტურის კომპეტენციების შეფასების ინსტრუმენტების დანერგვა სსიპ შოთა რუსთაველის სახელობის ქალაქ საჩხერის N3 საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შონია, დაკო და მამულია, თამარ და ხოფერია, ნანა (2021) როგორ განვავითაროთ გლობალური სამოქალაქო ღირებულებები ექსტრაკურიკულარული აქტივობების საშუალებით (დისტანციური სწავლების პირობებში). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შუბითიძე, ნინო და კობახიძე, ნინო და ნიპარიშვილი, ხატია (2021) როგორ გავზარდოთ მოსწავლეთა კონფლიქტ სენსიტიური სწავლების პერსპექტივები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შუბითიძე, ნინო და სარჯველაძე, ნინო და ბერიკაშვილი, გიორგი (2023) სტუდენტების ჯგუფური მუშაობის გაუმჯობესება ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შუბლაძე, ირმა და საათაშვილი, მარი და ლაგაზაური, მაგდა (2015) ბიბლიოთეკის მუშაობის გაუმჯობესება ქ.რუსთავის N16 საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩანგაშვილი, თამარ და ძიძიგური, თამარ (2014) კლასის მართვა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახემწიფო უნივერსიტეტი.

ჩარგეიშვილი, სულხან (2019) მოსწავლეთა დემოკრატიული კულტურის კვლევა თბილისის ერთი სკოლის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩიბუხაია, გვანცა და ბოლქვაძე, ეკატერინე და წიქვაძე, ნინო (2023) განათლების ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის ჰარმონიზაცია (უმაღლესი განათლების მიმართულების სასწავლო კურსების მიხედვით). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩიხრაძე, თამარ და ბექაური, ნანი და ღვინიაშვილი, თინათინ (2014) სსიპ ქალაქ თბილისის N 63-ე საჯარო სკოლის საგნობრივი კათედრების ეფექტური მუშაობა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახემწიფო უნივერსიტეტი.

ჩხეიძე, სოფიო (2015) რატომ და რისთვის არის მიზანშეწონილი საქართველოში ლიბერალური განათლების მოდელის დანერგვა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცირამუა, ელენე (2020) ონლაინ უმაღლესი განათლება საქართველოში: პოლიტიკა, ბარიერები და პოტენციალი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ძაბახიძე, ნინო და იასაღაშვილი, ლია და გიუნაშვილი, ნინო (2017) როგორ გავაუმჯობესოთ მასწავლებელთა თანამშრომლობა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ძმანაშვილი, ნინო და ჯინჯიხაძე, მარიამ და ცარციძე, ქრისტინა (2022) სკოლის საქმიანობაში მშობელთა ჩართულობის ხარისხის შეფასების მექანიზმები საბაზო საფეხურზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წიტაიშვილი, ანანო (2017) უმაღლესი განათლების ინტერნაციონალიზაცია: უცხოელ სტუდენტთა მოზიდვის სტრატეგიები საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წულუკიძე, პეტრე და დარასელია, სალომე (2023) შერეული სწავლა-სწავლების დანერგვა ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში განათლების ადმინისტრირების პროგრამაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჭაუჭიძე, გიორგი და პატარკაციშვილი, ეთერ და მოლაშვილი, მანანა (2015) ეფექტური ბილინგვური გაკვეთილი არაქართულენოვანი სკოლების დაწყებით საფეხურზე (მათემატიკა). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჭელიძე, ირინა და გურგენაშვილი, სოფიკო და დაფქვიაშვილი, ეკატერინე (2015) როგორ გამოვიყენოთ სკოლის მხარდამჭერი ჯგუფი სკოლის გასაძლირებლად. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჭითანავა, თათია და ვაშაკაშვილი, ლია და გოგინავა, ანანო (2018) განმავითარებელი შეფასების ეფექტურად გამოყენება ,,სერვანტესის სახელობის გიმნაზია აია-ჯესსში“. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჭიღლაძე, სოფიკო და შავშიშვილი, გვანცა (2017) მასალის ათვისების თავისებურებები ბილინგურ ბავშვებთან სწავლების დაწყებით საფეხურზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხაჩიძე, ლამზირა და ჟორჟოლიანი, ქეთევან და ურუშაძე, შავლეგ (2015) მოსწავლეთა თვითმმართველობის მუშაობის გაუმჯობესება სკოლა „ოპიზაში“. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხევსურიანი, ციცინო (2017) ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის 1+4 პროგრამის ფარგლებში არაქართულენოვანი სტუდენტების მიერ სწავლა-სწავლების შეფასება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხელისუფალი, ვერიკო და გომარელი, გურამ და ჭითანავა, ნინო (2014) კლასის მართვის პრობლემები სსიპ ქალაქ თბილისის #64 საჯარო სკოლის VI2 კლასში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხეცურია, ელისო და ბერიძე, მარიკა (2014) პრაქტიკული კვლევა სტუდენტების აკადემიური მოტივაციის ხელშეწყობა სწავლების აქტიური მეთოდებით პროფესიულ კოლეჯში „ბარაკონი“. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხიჯაკაძე, ნოდარ და დიდებაშვილი, თათია (2022) პედაგოგთა გამოწვევები საგაკვეთილო პროცესში ტექნოლოგიების გამოყენების თვალსაზრისით (ს.ს.ი.პ. საჩხერის მუნიციპალიტეტის სოფ. საირხის საჯარო სკოლის მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხოზრევანიძე, ხათუნა და რეხვიაშვილი, ელისო და კობახიძე, მარიამ (2019) მეტაკოგნიტური უნარების გაუმჯობესება მეცხრე კლასის მოსწავლეებში კვირის გეგმის საშუალებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხონელიძე, ხატია და ხმალაძე, მარინე (2018) როგორ გავზარდოთ განმავითარებელი შეფასების ეფექტურად გამოყენება ქ.თბილისის N 89 საჯარო სკოლის მე-82 კლასში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხოჭოლავა, მარიამ (2020) ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის საგანგებო დაშორებულ სწავლებაზე გადასვლის პროცესის შეფასება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხუფენია, ნანა და რაზმაძე, თამარ (2017) სამოქალაქო ინტეგრაციის გაძლიერება ზურაბ ჟვანიას სახელობის სახელმწიფო ადმინისტრირების სკოლის ახალქალაქის რეგიონულ სასწავლო ცენტრში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხუხიაშვილი, ია და გოდერძიშვილი, ნინო (2014) განმავითარებელი შეფასების ეფექტურად გამოყენება თბილისის #55 საჯარო სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯავახიშვილი, ანა (2016) ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის, განათლების ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის შიდა-მისაღები გამოცდების რელევანტურობის შესწავლა, მაგისტრანტების აკადემიურ მოსწრებასთან მიმართებაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯალაღონია, გიორგი და ხუბერაშვილი, ნინო (2022) პრაქტიკის კვლევის ონლაინ კურსის განვითარება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯანდიერი, დავით და მუმლაძე, ნინო (2018) მასწავლებელეთა პროფესიული განვითარება თანამშრომლობის გზით სსიპ ილია ჭავჭავაძის სახელობის ქალაქ თბილისის N23 საჯარო სკოლის მათემატიკის კათედრის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯანჯღავა, ელენე და გორჯელაძე, გიორგი და აბუთიძე, სალომე (2021) როგორ გავზარდოთ საბუნებისმეტყველო საგნების სწავლებისას მოსწავლეთა მოტივაცია და ჩართულობა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯაფარიძე, თამარ და აღაპიშვილი, ქეთევან და გავაშელიშვილი, ეთერი (2019) როგორ გავაუმჯობესოთ თანამშრომლობითი ურთიერთობები სკოლის დირექციასა და მასწავლებლებს შორის ეფექტური კომუნიკაციის მეშვეობით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯელაძე, სალომე და ციცვიძე, ვენერა და შენგელია, ნინო (2016) ჯგუფური აქტივობა, როგორც დაბალი სოციომეტრიული სტატუსის მქონე მოსწავლეთა თვითშეფასების ამაღლების საშუალება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯიქური, ხათუნა (2015) რა გარე ფაქტორები ახდენს გავლენას ილიას უნივერსიტეტის სტუდენტების აკადემიურ მოსწრებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯიჯავაძე, ნინო (2015) საქართველოში არსებული საგანმანათლებლო პროგრამები სკოლამდელი განათლების აღმზრდელებისთვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯოჯუა, მარიამ და ქველაძე, ნატო და ნინიაშვილი, მარიამ (2022) ტექნოლოგიებით მხარდაჭერილი სწავლა-სწავლების მოდელების განვითარება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეს სია შეიქმნა: Thu Apr 18 02:28:17 2024 PDT.