როგორ გავაუმჯობესოთ თბილისის 64-ე საჯარო სკოლის ინტეგრირებული კლასის მოსწავლეთა ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში

ქასრაშვილი, ეთერ და სადრაძე, მარიამ და დვალიშვილი–ჩიხორია, თამარ (2016) როგორ გავაუმჯობესოთ თბილისის 64-ე საჯარო სკოლის ინტეგრირებული კლასის მოსწავლეთა ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from mec (222).pdf

Download (285kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: L Education > LH Education Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 03 ოქტომბერი 2016 14:07
ბოლო ცვლილება: 03 ოქტომბერი 2016 14:07
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5513

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა