სახელმწიფო, კერძო და საქართველოში მოქმედი უცხოური უნივერსიტეტის მარკეტინგული სტრატეგიების შედარება და ანალიზი

ბუგაეც, ელენე (2016) სახელმწიფო, კერძო და საქართველოში მოქმედი უცხოური უნივერსიტეტის მარკეტინგული სტრატეგიების შედარება და ანალიზი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from mec (191).pdf

Download (165kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: L Education > LH Education Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 03 ოქტომბერი 2016 12:36
ბოლო ცვლილება: 03 ოქტომბერი 2016 12:36
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5482

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა