ყურაშვილი, ხატია და მუშკუდიანი, ანა (2020) ნეირომარკეტინგის შესახებ ინფორმირებისა და მისი გამოყენების პრაქტიკა საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
|
ტექსტი
Pages from ხატია ყურაშვილი, ანა მუშკუდიანი.pdf Download (465kB) |
|
|
ტექსტი
ხატია ყურაშვილი, ანა მუშკუდიანი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
| ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
|---|---|
| თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
| ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
| განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
| განთავსების თარიღი: | 13 ნოემბერი 2020 12:52 |
| ბოლო ცვლილება: | 13 ნოემბერი 2020 12:52 |
| URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9909 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |


