პროდუქციისა და მომსახურების სატელევიზიო ინტეგრაციის პრაქტიკა საქართველოში და მისი გავლენა სამომხმარებლო ქცევაზე

ხუციშვილი, მარიამ და ხვისტანი, ია და ყამარაული, თამარ (2020) პროდუქციისა და მომსახურების სატელევიზიო ინტეგრაციის პრაქტიკა საქართველოში და მისი გავლენა სამომხმარებლო ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from მარიამ ხუციშვილი, ია ხვისტანი, თამარ ყამარაული.pdf

Download (152kB)
[img] ტექსტი
მარიამ ხუციშვილი, ია ხვისტანი, თამარ ყამარაული.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 10 ნოემბერი 2020 13:01
ბოლო ცვლილება: 10 ნოემბერი 2020 13:01
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9886

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა