ხუციშვილი, მარიამ და ხვისტანი, ია და ყამარაული, თამარ (2020) პროდუქციისა და მომსახურების სატელევიზიო ინტეგრაციის პრაქტიკა საქართველოში და მისი გავლენა სამომხმარებლო ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
|
ტექსტი
Pages from მარიამ ხუციშვილი, ია ხვისტანი, თამარ ყამარაული.pdf Download (152kB) |
|
|
ტექსტი
მარიამ ხუციშვილი, ია ხვისტანი, თამარ ყამარაული.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
| ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
|---|---|
| თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
| ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
| განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
| განთავსების თარიღი: | 10 ნოემბერი 2020 13:01 |
| ბოლო ცვლილება: | 10 ნოემბერი 2020 13:01 |
| URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9886 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |


