ინფლუენსერ მარკეტინგის სტრატეგიები და მათი გავლენა მომხმარებელთა შესყიდვის ქცევაზე: ქართული ტექნიკის სექტორის ანალიზი (2020-2025 წლები)

გახარია, საბა (2025) ინფლუენსერ მარკეტინგის სტრატეგიები და მათი გავლენა მომხმარებელთა შესყიდვის ქცევაზე: ქართული ტექნიკის სექტორის ანალიზი (2020-2025 წლები). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from საბა გახარია.pdf

Download (80kB)
[img] ტექსტი
საბა გახარია.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (3MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 ნოემბერი 2025 11:42
ბოლო ცვლილება: 26 ნოემბერი 2025 11:42
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13388

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა