ხუციშვილი, მარიამ და ხვისტანი, ია და ყამარაული, თამარ (2020) პროდუქციისა და მომსახურების სატელევიზიო ინტეგრაციის პრაქტიკა საქართველოში და მისი გავლენა სამომხმარებლო ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from მარიამ ხუციშვილი, ია ხვისტანი, თამარ ყამარაული.pdf Download (152kB) |
|
ტექსტი
მარიამ ხუციშვილი, ია ხვისტანი, თამარ ყამარაული.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 10 ნოემბერი 2020 13:01 |
ბოლო ცვლილება: | 10 ნოემბერი 2020 13:01 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9886 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |