ხუციშვილი, მარიამ და ხვისტანი, ია და ყამარაული, თამარ (2020) პროდუქციისა და მომსახურების სატელევიზიო ინტეგრაციის პრაქტიკა საქართველოში და მისი გავლენა სამომხმარებლო ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
ტექსტი
Pages from მარიამ ხუციშვილი, ია ხვისტანი, თამარ ყამარაული.pdf Download (152kB) |
![]() |
ტექსტი
მარიამ ხუციშვილი, ია ხვისტანი, თამარ ყამარაული.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 10 ნოემბერი 2020 13:01 |
ბოლო ცვლილება: | 10 ნოემბერი 2020 13:01 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9886 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |