ობიექტები თემით "B Philosophy. Psychology. Religion > BO Educational Psychology"

დონით მაღლა
ექსპორტი [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
დაჯგუფება: ავტორები | ობიექტის ტიპი
გადასვლა: B | J | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
ამ დონეზე ობიექტების რაოდენობა: 88.

B

Bitsadze, Maya და Japaridze, Marine (2016) LOCUS OF CONTROL IN GEORGIAN TEACHERS AND ITS RELATION TO TEACHER BURNOUT. Problems of Management in the 21st Century, 11 (1). С. 8-15. ISSN ISSN: 2029-6932 (პროცესშია)

Bitsadze, Maya და Japaridze, Marine (2011) PILOT STUDY OF TEACHER BURNOUT IN GEORGIAN CONTEXT. Problems of Management in the 21st Century, 2. С. 36-44. ISSN ISSN: 2029-6932

Bitsadze, Maya და Japaridze, Marine (2014) Personal and Social Aspects of Teacher Burnout in Georgia. Problems of Education in the 21th Century, 59. С. 7-14. ISSN 1822-7864

J

Javakhishvili, Nino და Buzaladze, Anano და Mestvirishvili, Maia და Khvedelidze, Nino და Kavtaradze, Tamar და Paiashvili, Mariam და Gvelesiani, Tamar და Kalebashvili, Mariam და Chincharauli, Tinatin და Margiani, Nikoloz და Gogichaishvili, Mariam და Khechuashvili, Lili და Kalandadze, Tamar და Gabunia, Maia და Chvamania, Gvantsa და Meparishvili, Nata და Iantbelidze, Maia და Martskvishvili, Khatuna და Lursmanashvili, Elene და Gogichadze, Nino და Sadzaglishvili, Shorena და Gotsiridze, Teona და Lekishvili, Ketevan და Jikia, Viktoria და Makhashvili, Nino და Javakhishvili, Darejan და Chikovani, Ivdit და Janikashvili, Ana და Tsomaia, Tina და Shalamberidze, Ia და Mtskerashvili, Tamar და Kakhiani, Darejan და Makashvili, Ketevan და Dvali, Mariam და Gigauri, Maia და Beridze, Ketevan და Kechakmadze, Rusudan და Katamadze, Davit და Meskhidze, Shorena და Ihnatenko, Kateryna და Gvelesiani, Tea და Kutaladze, Iamze და Tsulaia, Nino და Shekriladze, Ia და Kalandadze, Tamara და Shatberashvili, Nino და Gagoshidze, Tamar (2023) კვლევისა და პრაქტიკის დაკავშირება სოციალურ მეცნიერებებში / Connecting Research and Practice in Social Sciences. In: "Connecting Research and Practice in Social Sciences" scientific conference dedicated to the 80th anniversary of the Dimitri Uznadze Institute of Psychology. (არ გამოქვეყნებულა)

Х

Хамзин, Б.М. (1985) Взаймовлияние операционных и личностных компонентов конструктивно - технической деятельности в процессе их формирования у учащихся. Тбилиси. (არ გამოქვეყნებულა)

ადამაშვილი, თათია (2016) საქართველოს პენიტენციურ დაწესებულებაში მყოფი არასრულწლოვანი მსჯავრდებულების სასკოლო შიში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ალანია, ხატია (2019) ადრეული ბილინგვიზმის გავლენა აზროვნების განვითარებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ალბორიშვილი, ნათია (2023) მასწავლებელთა თვითშეფასებისა და მოტივაციის კავშირი მოსწავლის მიზანსწრაფულ სასწავლო დამოკიდებულებასთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ალთუნაშვილი, გვანცა (2022) კავშირი სტუდენტების წარუმატებლობის შიშს, აკადემიურ მოტივაციასა და აკადემიურ მოსწრებას შორის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბაბუხადია, ანანო (2022) სოციალური შემგუებლობის, დაბადების რიგითობის და თვითშეფასების კავშირი საქართველოში მცხოვრები სკოლამდელი ასაკის ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბადრიაშვილი, მარიამ (2021) დედის ფსიქოსოციალური პროფილი და მისი გავლენა აუტისტური სპექტრის აშლილობის მქონე შვილთან ურთიერთობაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბაკურაძე, ხათუნა (2020) იდენტობის ფორმირება, აკადემიური მოტივაცია და აკადემიური ჩართულობა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბენდელიანი, ნათია (2020) პროფესიული გადაწყვეტილების მიღების სირთულე, პროფესიული გადაწყვეტილების მიღების თვითეფექტურობა და ავტონომიური ფუნქციონირება პირველი კურსის სტუდენტებთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერეკაშვილი, ნანა (2012) გენდერული სოციალიზაციის ფაქტორები განათლების კონტექსტში. სადოქტორო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერიკაშვილი, თეონა (2022) პანდემიის პერიოდში წარმოშობილ სირთულეებთან გამკლავების გზები საჯარო სკოლის მასწავლებლებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბირკაია, ირმა (2019) აღზრდის სტილის კავშირი ბავშვის თვითშეფასებასა და სასკოლო შფოთვასთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბუწაშვილი, ნინო (2020) არაფორმალური განათლების გავლენა ახალგაზრდების პიროვნების ფორმირებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გამეზარდაშვილი, მაია (2018) პროფესიული დეფორმაციისა და რეფლექსიის კავშირი საჯარო სკოლის მასწავლებლებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გეთია, მერი (2019) მიღწევის მოტივაციის კავშირი შფოთვასთან და თვითშეფასებასთან მაღალი კლასის მოსწავლეებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გელაშვილი, ნინო (2021) აუტიზმის მქონე ბავშვების დისტანციური სწავლება კოვიდ-19 პანდემიის დროს. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გვარამაძე, სოფიკო (2019) დროის პერსპექტივისა და აკადემიური მოსწრების კავშირის კვლევა სტუდენტებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიგოლაშვილი, ნინო (2020) აგრესიული ქცევის მართვა მოზარდებში კოგნიტურ ბიჰევიორალური ტრენინგის გამოყენებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დევდარიანი, თეონა (2019) სასკოლო შფოთვა სხვადასხვა საგანმანათლებლო კონცეფციის მქონე სკოლების მოზარდებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დოლიაშვილი, ეკატერინე (2016) ჟესტური ენის როლი სმენადაქვეითებულ მოსწავლეთა აკადემიურ მოსწრებაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეგნატაშვილი, ლარისა (2016) აგრესიული ქცევა მოზარდებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ევტენკო, ქრისტინე (2017) “აკადემიურ მოსწრებასა და დეპრესიას შორის კავშირი მოზარდებში”. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ესართია, მირანდა (2021) ბავშვებისა და ზრდასრულების ფსიქო-ემოციური დამოკიდებულება ფერებისადმი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ვარდოსანიძე, მარიამ (2023) კავშირი დამამთავრებელი კლასის მოსწავლეების წარუმატებლობის შიშს, აკადემიურ მოტივაციასა და აკადემიურ მოსწრებასშორის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზირაქაშვილი, სოფიო (2018) ფონოლოგიური ცნობიერება და წერა-კითხვის უნარი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზურაშვილი, ლიკა (2022) კომპიუტერზე დამოკიდებულებისა და სოციალური უნარების კავშირი აკადემიურ უნარებთან უფროს მოზარდებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

თამლიანი, თამარ (2019) ხასიათის სიმტკიცის ნიშნებსა და ღირსებებს, სუბიექტურ კეთილდღეობასა და სასკოლო ჩართულობას შორის კავშირი ქართველ მოზარდებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ივანაშვილი, მარიტა (2023) პიროვნული ნიშნების, ემოციური ინტელექტისა და აგრესიულობის ურთიერთმიმართება მოზარდებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ინაშვილი, ნინო (2021) სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებისა და ტიპური განვითარების მქონე მოსწავლეთა მშობლების დამოკიდებულება ინკლუზიური განათლების მიმართ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

იოსავა, ანი (2021) თვითშეფასებისა და მიღწევის მოთხოვნილების კავშირი ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეთნიკურად აზერბაიჯანელ და ქართველ სტუდენტებთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაპანაძე, ქეთინო (2020) ასა-ს მქონე ბავშვების მამების ფსიქიკური ჯანმრთელობისა და განათლების გავლენა ბავშვის საგანმანათლებლო პროცესში ჩართულობაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაციტაძე, მარიამ (2019) აღზრდის სტილის კავშირი მოზარდის აგრესიულ ქცევასთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კერელეიშვილი, ფიქრია (2015) თანატოლების დამოკიდებულება სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების მქონე თანატოლებისადმი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კვანტალიანი, ლილე (2022) პანდემიით გამოწვეული შფოთვისა და სირთულეების დაძლევის სტრატეგიების კვლევა სკოლის მასწავლებლებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კვარაცხელია, ანნა (2018) პროკრასტინაციასა და მოტივაციას შორის კავშირი სტუდენტებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კიკნაძე, ქეთევან (2020) ხასიათის სიმტკიცის ნიშნებისა და ღირსებების მიმართება კეთილდღეობის მულტიგანზომილებიან PERMA მოდელათან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კოკოსკერია, თეონა (2019) პროკრასტინაციას, კონტროლის ლოკუსსა და თვითშეფასებას შორის კავშირი სტუდენტებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კოპაძე, თამარ (2024) შემოქმედებით აზროვნებაზე დამყარებული პედაგოგიკა, როგორც თვითგამორკვევის ერთ-ერთი საშუალება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კოშკაძე, მარიამ (2023) მასწავლებლების ემოციური მხარდაჭერის კავშირი მოზარდების სასწავლო მოტივაციასა და აკადემიურ მოსწრებასთან ინგლისურის, როგორ მეორე ენის სწავლებისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კუხაშვილი, ანა (2019) ბავშვთა მიმართ კეთილგანწყობისა და პროფესიული გადაწვის კავშირის კვლევა სკოლამდელი აღზრდის სპეციალისტებთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლალუაშვილი, შიო (2022) პროფესიული გადაწვის, კონტროლის ლოკუსის და თვითშეფასების მიმართების კვლევა თბილისისა და რეგიონების მასწავლებელთა მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მაჭარაშვილი, თამარ (2023) იდენტობა, აკადემიური თვითეფექტურობა და აკადემიური მიღწევა უნივერსიტეტის სტუდენტებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მეკოკიშვილი, ნინო (2018) ეგზისტენციალური სისავსისა და პროფესიული გადაწვის კავშირი მასწავლებლებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მეტრეველი, მერი (2022) პერფექციონიზმი და აკადმიური პროკრასტინაცია, მათი ურთიერთკავშირი და გავლენა აკადემიურ მოსწრებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მიროტაძე, თიკო (2019) აღზრდის სტილი, მოსწავლეების აკადემიური მიღწევები და თვითშეფასება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მორჩაძე, თათია (2018) კავშირი ემოციურ ინტელექტსა და პროფესიულ გადაწვას შორის დაწყებითი კლასის მასწავლებლებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მჟავანაძე, ნინო (2019) „გენდერული ატიტუდების, თვითშეფასებისა და დეპრესიის ურთიერთკავშირი დედებში“. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მუმლაძე, ფიქრია (2021) აღზრდის სტილის გავლენა სოციალურ უნარებზე უმცროს მოზარდებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მწყერაშვილი, თამარ (2022) კავშირი მასწავლებელთა თვითეფექტურობასა და ინკლუზიური განათლების მიმართ დამოკიდებულებას შორის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნარიმანიშვილი, ქეთევან (2020) ემპათია, როგორც ფსიქოლოგიური კეთილდღეობის პრედიქტორი ქართველ მოზარდებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნიკოლეიშვილი, ნინო (2017) სპეციალური განათლების პედაგოგების პროფესიული გადაწვა, მაინდფულნესი და ემოციური რეგულაციების სირთულეები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნინიკაშვილი, გიორგი (2018) პროფესოს ალფრედ თომატისის თერაპიის გავლენა სასწავლო უნარების განვითარებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნიჟარაძე, ანა (2021) მასწავლებელთა ემოციური ინტელექტისა და მიღწევის მოთხოვნილების კავშირი კარიერულ წინსვლასთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნიქაბაძე, ნინო (2018) ინკლუზიური განათლების მიმართ დამოკიდებულებისა და თვითეფექტურობის კავშირი მასწავლებლებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნიქაბაძე, ხატია (2015) ტყუილის ვერბალური და არავერბალური გამოვლინება 4 წლის ასაკის ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

პირველი, ანა (2022) ყურადღების დეფიციტისა და ჰიპერაქტივობის სინდრომის მქონე მოზარდების სასკოლო გამოცდილება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჟორჟოლიანი, მარიამ (2020) სწავლების ტიპის კავშირი აკადემიურ მე კონცეფციასთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

რაზმაძე, მარიამ (2022) მასწავლებლის შემოქმედებითობისა და რისკიანობის კავშირი, მის მიერ მოსწავლეების შემოქმედებითობასთან დაკავშირებული მახასიათებლების აღქმასთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

რევაზიშვილი, ნათელა (2020) პოზიტიური განათლების ინტერვენციების გავლენა მოსწავლეთა ფსიქოლოგიურ კეთილდღეობაზე, ოპტიმიზმზე შფოთვასა და აკადემიურ მოსწრებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

როსტომაშვილი, ირმა (2016) დროის პერსპექტივის, პიროვნული იდენტობისა და აკადემიური მოსწრების კორელაციური კვლევა სტუდენტებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სამადაშვილი, ანა (2018) მშობლის ვიზიტების სიხშირის გავლენა შფოთვასა და აკადემიურ მოსწრებაზე მცირე საოჯახო ტიპის სახლებში მცხოვრები ბავშვების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სამარგულიანი, თინათინ (2022) აღზრდის განზომილებების, ემპათიისა და აგრესიის კვლევა მოზარდებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტალახაძე, ნანო (2022) მშობლების მოლოდინები და ჩართულობა და მასწავლებლის მოლოდინები, როგორც მოსწავლის აკადემიური წარმატების პრედიქტორები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფირცხალაიშვილი, გიორგი (2016) კრეატიულობისა და პროფესიების ურთიერთმიმართების კვლევა სტუდენტებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქიტოშვილი, ნინო (2022) ცხოვრებით კმაყოფილება და აკადემიური მოსწრება სტუდენტებთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქონიაშვილი, მარიამ (2023) კავშირი სტრესის დონეს, აკადემიურ მოსწრებასა და აკადემიურ მოტივაციას შორის საზღვრისპირა რეგიონში მცხოვრებ მოზარდებთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ღუდუშაური, გიორგი (2020) კავშირი თვითეფექტურობას, კონტროლის ლოკუსსა და აკადემიურ მოსწრებას შორის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შაქარიშვილი, ფიქრია (2016) ბულინგის პრობლემა სასკოლო გარემოსა და ოჯახში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შაყულაშვილი, ანი (2018) აუტიზმის სპექტრის დარღვევის მქონე ბავშვთა დაწყვილებით სწავლების ეფექტები სოციალურ სფეროში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩაკვეტაძე, ლელა (2018) ემოციური თვითეფექტიანობა ბულერ და მსხვერპლ მოზარდებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩაკვეტაძე, ნინო (2019) არსებობს თუ არა კორელაცია მასწავლებლის პროფესიულ გადაწვას, კლასში მოსწავლეების რაოდენობასა და სსსმ მოსწავლის ყოფნას შორის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩერქეზია, გვიდონი (2020) მეტაკოგნიტური ცოდნა და აკადემიური მოსწრება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩიკვილაძე, ანა (2022) ჯანმრთელ პირებში ფსიქიკური აქტივობის შესწავლა ვიზუალურ სტიმულზე საპასუხო მარტივი და რთული სენსომოტორული რეაქციების გამოყენებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩირგაძე, უშანგი (2020) სკოლის სასწავლო გარემოს გავლენა, მოსწავლის კრეატიულობის ხარისხსა და მიღწევის მოტივაციაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცერცვაძე, ნანა (2023) კავშირი თვითეფექტურობას, კონტროლის ლოკუსსა და სტრესის დონეს შორის აუტისტური სპექტრის აშლილობის მქონე ბავშვებთან მომუშავე მასწავლებლებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცინცაძე, ქეთევან (2019) პროფესიული არჩევანის გაკეთება და პროფესიის შეცვლა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცხოვრებაშვილი, გვანცა (2023) კავშირი სტუდენტების ზოგად თვითეფექტურობას, აკადემიურ მოტივაციასა და აკადემიურ მოსწრებას შორის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წითური, თამარ (2019) აღზრდის სტილის კავშირი აკადემიურ მოსწრებასთან. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჭიჭინაძე, ნინო (2015) უნებლიე ემოციათა დეკოდირების კვლევა სკოლამდელი ასაკის ბავშვებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხაბელაშვილი, ნუცა (2021) აუტისტური სპექტრის მქონე ბავშვების დედების ხასიათის სიმტკიცეები, სტრესის დაძლევის სტარტეგიები და ფსიქოლოგიური კარგად ყოფნის განცდა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯავახიშვილი, ნანი (2023) კავშირი სტუდენტების კონტროლის ლოკუსს, წარუმატებლობის შიშსა და აკადემიურ მოსწრებას შორის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯანაშია, დიანა (2018) ტიპური განვითარების მქონე ბავშვებთან გატარებული დროის ეფექტი აუტიზმის მქონე ბავშვების ჩართულობის მაჩვენებელზე სასკოლო სივრცეში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯაფაროვა, საბინა (2018) გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის კვლევა განსხვავებულ კულტურულ კონტექსტში (ადრეული მოზარდობის ხანა). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯიქურაშვილი, მაია (2017) ფსიქოსოციალური ადაპტაცია საჯარო სკოლის მასწავლებლებსა და სპეციალურ მასწავლებლებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეს სია შეიქმნა: Thu Apr 18 16:59:12 2024 PDT.