ობიექტები თემით "L Education > LM Language Teaching"

დონით მაღლა
ექსპორტი [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
დაჯგუფება: ავტორები | ობიექტის ტიპი
გადასვლა: D | R | А | Г | К | Т | | | | | | | | | | |
ამ დონეზე ობიექტების რაოდენობა: 27.

D

Dokhtourichvili, Mzaro/Mzagve (2012) Les stratégies régionales pour la formation à la recherche en français des jeunes des universités d'Europe centrale et orientale. Actes du colloque international « Francophonie(s) et société(s), hier et aujourd’hui – Balkans, Levant, Mer Noire ». (გაგზავნილია გამოსაქვეყნებლად)

Dokhtourichvili, Mzaro/Mzagve (2014) Professionnalisation des enseignements universitaires en Géorgie. Etat des lieux et perspectives. La professionnalisation des études universitaires. L’exemple de la traduction/interprétation.

R

Rogava, Maya (2007) Teaching Business English - a Daunting Experience? English In Georgia (57). р. 3.

Rogava, Maya (2014) To teach in English, or not to teach in English, is that the question? In: The growing use of English in the Higher Education classroom, 24 April 2014, Karl Dittrichzaal, Student Services Centre, Maastricht, 24 April 2014, starting 13.30.

Rogava, Maya და Rusieshvili, Manana (2008) English for Bar staff. English for..., 3 . Publishing house 'Nekeri', Tbilisi, Georgia. ISBN ISBN 978-9941-404-30-6

Rogava, Maya და Rusieshvili, Manana (2008) English for Receptinists. English for...., 2 . British Council, Tbilisi, Georgia. ISBN ISBN 978 - 994 r -404- 29- 0

Rogava, Maya და Rusieshvili, Manana (2008) English for Waiters. English for..., 1 . British Council, Tbilisi, Georgia. ISBN 978-9941-404-22-1

Rogava, Maya და Tevzaia, Marina და Bestaeva , Nina (2002) Success in Business:Upper-intermediate business English. Diogene, Tbilisi, Georgia. ISBN 9992859381

А

Агагусейнова, Э.Т. (1989) Обучение студентов-азербайджанцев технического вуза профессиональному общению на русском языке. Тбилиси. (არ გამოქვეყნებულა)

Г

Гелашвили, Э.И. (1972) Методика обучения английскому словесному ударению в грузинской высшей школе (Экспериментальное исслед.). Тбилисского университета. (არ გამოქვეყნებულა)

К

Капанадзе, И.А. (1990) Обучение нормам русского речевого этикета в грузинской школе. Тбилиси. (არ გამოქვეყნებულა)

Т

Тевдорадзе, Н.М. (1972) Методика обучения вреженным формам французского глагола в грузинской восьмилетней школе. Тбилисского университета. (არ გამოქვეყნებულა)

გაფრინდაშვილი, სოფიკო (2011) ფრანგული ენის მასწავლებლის სტანდარტი და ეროვნული სასწავლო გეგმა - მოქმედი მასწავლებლების კომენტარები ნორმატიული დოკუმენტების პრაქტიკაში გამოყენებასთან დაკავშირებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გლურჯიძე, თინათინ (2013) მასწავლებელთა ურთიერთთანამშრომლობა, სკოლის წარმატების მნიშვნელოვანი წინაპირობა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დვალიშვილი, დიანა (2011) ლექსიკოლოგიისა და სტილისტიკის საკითხების სწავლება საბაზო საფეხურზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კალანდაძე, ნინო (2017) მოსმენის უნარ-ჩვევაზე მუშაობის პრობლემატიკა და მისი დაძლევის ხერხები გერმანული ენის გაკვეთილზე საქართველოში. დაწყებითი საფეხური. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლუაშვილი, ჯუნა (2014) დისკუსია როგორც ინტერაქტიული სწავლების ერთ-ერთი ფორმა ინგლისური ენის გაკვეთილზე, საბაზო საფეხურზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მაღლაკელიძე, ნათელა (2013) ქართული ენის სწავლების მეთოდიკა/დიდაქტიკა. სახელმძღვანელო. "მერიდიანი".

მაღლაკელიძე, ნათელა (2010) ქართული ენის მეთოდოლოგიის თანამედროვე ასპექტები. ლინგვისტური ქართველოლოგიისა და აფხაზოლოგიის პრობლემები, სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, (მე-2).

მგალობლიშვილი, თეონა (2017) ინტერკულტურული კომპეტენციის როლი ინგლისური ენის სახელმძღვანელოში (ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე, მე-7 კლასი). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნიკოლეიშვილი, მარიამ და კინწურაშვილი, ქეთევან (2016) ლექსიკური სტრატეგიების სწავლა/სწავლება შემსწავლელის სწავლის სტილის გათვალისწინებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

რუხაძე, ნინო (2011) არგოტიზმები და ბარბარიზმები უფროსკლასელთა მეტყველებაში და მათი აღმოფხვრის გზები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფერაძე, სოფიო (2011) ტექსტის ენობრივ-გამომსახველობით მხარეზე მუშაობა საბაზო საფეხურზე სკოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფილიშვილი, მაკა (2017) ლაპარაკის უნარ-ჩვევაზე მუშაობის პრობლემები გერმანული ენის გაკვეთილზე საბაზო საფეხურზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შავერდაშვილი, ეკატერინე (2014) უცხოური ენების სწავლების საფუძვლები. პროექტის ანგარიში. Ilia State University, Ilia State University.

ცერცვაძე, ნინო და დებიაზი, კლაუდიო და ახმეტელი, თინათინ (2004) DIZIONARIO ITALIANO-GEORGIANO (M-Z), I edizione, II volume, იტალიურ-ქართული ლექსიკონი (M-Z) , გამოცემა I, ტომი -II. In: DIZIONARIO ITALIANO-GEORGIANO (L-M), I edizione, II volume, იტალიურ-ქართული ლექსიკონი (L-M) , გამოცემა I, ტომი -II. 805.0-3=9.463.1, II (ი 913). ,,ოაზისი", თბილისი, С. 1-1034. ISBN 99928-894-3-8

ხოსიტაშვილი, თამარ და ჩიქოვანი, ელენე და უნდილაშვილი, ნეკა (2017) ვიდეოს როლი კულტურული ასპექტების სწავლებისას (ინგლისური ენის მასალაზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეს სია შეიქმნა: Wed Mar 27 19:33:56 2024 PDT.