Items where Subject is "B Philosophy. Psychology. Religion > BO Educational Psychology"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | J | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Number of items at this level: 88.

B

Bitsadze, Maya and Japaridze, Marine (2016) LOCUS OF CONTROL IN GEORGIAN TEACHERS AND ITS RELATION TO TEACHER BURNOUT. Problems of Management in the 21st Century, 11 (1). pp. 8-15. ISSN ISSN: 2029-6932 (In Press)

Bitsadze, Maya and Japaridze, Marine (2011) PILOT STUDY OF TEACHER BURNOUT IN GEORGIAN CONTEXT. Problems of Management in the 21st Century, 2. pp. 36-44. ISSN ISSN: 2029-6932

Bitsadze, Maya and Japaridze, Marine (2014) Personal and Social Aspects of Teacher Burnout in Georgia. Problems of Education in the 21th Century, 59. pp. 7-14. ISSN 1822-7864

J

Javakhishvili, Nino and Buzaladze, Anano and Mestvirishvili, Maia and Khvedelidze, Nino and Kavtaradze, Tamar and Paiashvili, Mariam and Gvelesiani, Tamar and Kalebashvili, Mariam and Chincharauli, Tinatin and Margiani, Nikoloz and Gogichaishvili, Mariam and Khechuashvili, Lili and Kalandadze, Tamar and Gabunia, Maia and Chvamania, Gvantsa and Meparishvili, Nata and Iantbelidze, Maia and Martskvishvili, Khatuna and Lursmanashvili, Elene and Gogichadze, Nino and Sadzaglishvili, Shorena and Gotsiridze, Teona and Lekishvili, Ketevan and Jikia, Viktoria and Makhashvili, Nino and Javakhishvili, Darejan and Chikovani, Ivdit and Janikashvili, Ana and Tsomaia, Tina and Shalamberidze, Ia and Mtskerashvili, Tamar and Kakhiani, Darejan and Makashvili, Ketevan and Dvali, Mariam and Gigauri, Maia and Beridze, Ketevan and Kechakmadze, Rusudan and Katamadze, Davit and Meskhidze, Shorena and Ihnatenko, Kateryna and Gvelesiani, Tea and Kutaladze, Iamze and Tsulaia, Nino and Shekriladze, Ia and Kalandadze, Tamara and Shatberashvili, Nino and Gagoshidze, Tamar (2023) კვლევისა და პრაქტიკის დაკავშირება სოციალურ მეცნიერებებში / Connecting Research and Practice in Social Sciences. In: "Connecting Research and Practice in Social Sciences" scientific conference dedicated to the 80th anniversary of the Dimitri Uznadze Institute of Psychology. (Unpublished)

Х

Хамзин, Б.М. (1985) Взаймовлияние операционных и личностных компонентов конструктивно - технической деятельности в процессе их формирования у учащихся. Тбилиси. (Unpublished)

ადამაშვილი, თათია (2016) საქართველოს პენიტენციურ დაწესებულებაში მყოფი არასრულწლოვანი მსჯავრდებულების სასკოლო შიში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ალანია, ხატია (2019) ადრეული ბილინგვიზმის გავლენა აზროვნების განვითარებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ალბორიშვილი, ნათია (2023) მასწავლებელთა თვითშეფასებისა და მოტივაციის კავშირი მოსწავლის მიზანსწრაფულ სასწავლო დამოკიდებულებასთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ალთუნაშვილი, გვანცა (2022) კავშირი სტუდენტების წარუმატებლობის შიშს, აკადემიურ მოტივაციასა და აკადემიურ მოსწრებას შორის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბაბუხადია, ანანო (2022) სოციალური შემგუებლობის, დაბადების რიგითობის და თვითშეფასების კავშირი საქართველოში მცხოვრები სკოლამდელი ასაკის ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბადრიაშვილი, მარიამ (2021) დედის ფსიქოსოციალური პროფილი და მისი გავლენა აუტისტური სპექტრის აშლილობის მქონე შვილთან ურთიერთობაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბაკურაძე, ხათუნა (2020) იდენტობის ფორმირება, აკადემიური მოტივაცია და აკადემიური ჩართულობა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბენდელიანი, ნათია (2020) პროფესიული გადაწყვეტილების მიღების სირთულე, პროფესიული გადაწყვეტილების მიღების თვითეფექტურობა და ავტონომიური ფუნქციონირება პირველი კურსის სტუდენტებთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერეკაშვილი, ნანა (2012) გენდერული სოციალიზაციის ფაქტორები განათლების კონტექსტში. სადოქტორო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერიკაშვილი, თეონა (2022) პანდემიის პერიოდში წარმოშობილ სირთულეებთან გამკლავების გზები საჯარო სკოლის მასწავლებლებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბირკაია, ირმა (2019) აღზრდის სტილის კავშირი ბავშვის თვითშეფასებასა და სასკოლო შფოთვასთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბუწაშვილი, ნინო (2020) არაფორმალური განათლების გავლენა ახალგაზრდების პიროვნების ფორმირებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გამეზარდაშვილი, მაია (2018) პროფესიული დეფორმაციისა და რეფლექსიის კავშირი საჯარო სკოლის მასწავლებლებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გეთია, მერი (2019) მიღწევის მოტივაციის კავშირი შფოთვასთან და თვითშეფასებასთან მაღალი კლასის მოსწავლეებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გელაშვილი, ნინო (2021) აუტიზმის მქონე ბავშვების დისტანციური სწავლება კოვიდ-19 პანდემიის დროს. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გვარამაძე, სოფიკო (2019) დროის პერსპექტივისა და აკადემიური მოსწრების კავშირის კვლევა სტუდენტებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიგოლაშვილი, ნინო (2020) აგრესიული ქცევის მართვა მოზარდებში კოგნიტურ ბიჰევიორალური ტრენინგის გამოყენებით. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დევდარიანი, თეონა (2019) სასკოლო შფოთვა სხვადასხვა საგანმანათლებლო კონცეფციის მქონე სკოლების მოზარდებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დოლიაშვილი, ეკატერინე (2016) ჟესტური ენის როლი სმენადაქვეითებულ მოსწავლეთა აკადემიურ მოსწრებაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეგნატაშვილი, ლარისა (2016) აგრესიული ქცევა მოზარდებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ევტენკო, ქრისტინე (2017) “აკადემიურ მოსწრებასა და დეპრესიას შორის კავშირი მოზარდებში”. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ესართია, მირანდა (2021) ბავშვებისა და ზრდასრულების ფსიქო-ემოციური დამოკიდებულება ფერებისადმი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ვარდოსანიძე, მარიამ (2023) კავშირი დამამთავრებელი კლასის მოსწავლეების წარუმატებლობის შიშს, აკადემიურ მოტივაციასა და აკადემიურ მოსწრებასშორის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზირაქაშვილი, სოფიო (2018) ფონოლოგიური ცნობიერება და წერა-კითხვის უნარი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზურაშვილი, ლიკა (2022) კომპიუტერზე დამოკიდებულებისა და სოციალური უნარების კავშირი აკადემიურ უნარებთან უფროს მოზარდებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

თამლიანი, თამარ (2019) ხასიათის სიმტკიცის ნიშნებსა და ღირსებებს, სუბიექტურ კეთილდღეობასა და სასკოლო ჩართულობას შორის კავშირი ქართველ მოზარდებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ივანაშვილი, მარიტა (2023) პიროვნული ნიშნების, ემოციური ინტელექტისა და აგრესიულობის ურთიერთმიმართება მოზარდებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ინაშვილი, ნინო (2021) სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებისა და ტიპური განვითარების მქონე მოსწავლეთა მშობლების დამოკიდებულება ინკლუზიური განათლების მიმართ. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

იოსავა, ანი (2021) თვითშეფასებისა და მიღწევის მოთხოვნილების კავშირი ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეთნიკურად აზერბაიჯანელ და ქართველ სტუდენტებთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაპანაძე, ქეთინო (2020) ასა-ს მქონე ბავშვების მამების ფსიქიკური ჯანმრთელობისა და განათლების გავლენა ბავშვის საგანმანათლებლო პროცესში ჩართულობაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაციტაძე, მარიამ (2019) აღზრდის სტილის კავშირი მოზარდის აგრესიულ ქცევასთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კერელეიშვილი, ფიქრია (2015) თანატოლების დამოკიდებულება სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების მქონე თანატოლებისადმი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კვანტალიანი, ლილე (2022) პანდემიით გამოწვეული შფოთვისა და სირთულეების დაძლევის სტრატეგიების კვლევა სკოლის მასწავლებლებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კვარაცხელია, ანნა (2018) პროკრასტინაციასა და მოტივაციას შორის კავშირი სტუდენტებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კიკნაძე, ქეთევან (2020) ხასიათის სიმტკიცის ნიშნებისა და ღირსებების მიმართება კეთილდღეობის მულტიგანზომილებიან PERMA მოდელათან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კოკოსკერია, თეონა (2019) პროკრასტინაციას, კონტროლის ლოკუსსა და თვითშეფასებას შორის კავშირი სტუდენტებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კოპაძე, თამარ (2024) შემოქმედებით აზროვნებაზე დამყარებული პედაგოგიკა, როგორც თვითგამორკვევის ერთ-ერთი საშუალება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კოშკაძე, მარიამ (2023) მასწავლებლების ემოციური მხარდაჭერის კავშირი მოზარდების სასწავლო მოტივაციასა და აკადემიურ მოსწრებასთან ინგლისურის, როგორ მეორე ენის სწავლებისას. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კუხაშვილი, ანა (2019) ბავშვთა მიმართ კეთილგანწყობისა და პროფესიული გადაწვის კავშირის კვლევა სკოლამდელი აღზრდის სპეციალისტებთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლალუაშვილი, შიო (2022) პროფესიული გადაწვის, კონტროლის ლოკუსის და თვითშეფასების მიმართების კვლევა თბილისისა და რეგიონების მასწავლებელთა მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მაჭარაშვილი, თამარ (2023) იდენტობა, აკადემიური თვითეფექტურობა და აკადემიური მიღწევა უნივერსიტეტის სტუდენტებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მეკოკიშვილი, ნინო (2018) ეგზისტენციალური სისავსისა და პროფესიული გადაწვის კავშირი მასწავლებლებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მეტრეველი, მერი (2022) პერფექციონიზმი და აკადმიური პროკრასტინაცია, მათი ურთიერთკავშირი და გავლენა აკადემიურ მოსწრებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მიროტაძე, თიკო (2019) აღზრდის სტილი, მოსწავლეების აკადემიური მიღწევები და თვითშეფასება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მორჩაძე, თათია (2018) კავშირი ემოციურ ინტელექტსა და პროფესიულ გადაწვას შორის დაწყებითი კლასის მასწავლებლებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მჟავანაძე, ნინო (2019) „გენდერული ატიტუდების, თვითშეფასებისა და დეპრესიის ურთიერთკავშირი დედებში“. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მუმლაძე, ფიქრია (2021) აღზრდის სტილის გავლენა სოციალურ უნარებზე უმცროს მოზარდებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მწყერაშვილი, თამარ (2022) კავშირი მასწავლებელთა თვითეფექტურობასა და ინკლუზიური განათლების მიმართ დამოკიდებულებას შორის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნარიმანიშვილი, ქეთევან (2020) ემპათია, როგორც ფსიქოლოგიური კეთილდღეობის პრედიქტორი ქართველ მოზარდებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნიკოლეიშვილი, ნინო (2017) სპეციალური განათლების პედაგოგების პროფესიული გადაწვა, მაინდფულნესი და ემოციური რეგულაციების სირთულეები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნინიკაშვილი, გიორგი (2018) პროფესოს ალფრედ თომატისის თერაპიის გავლენა სასწავლო უნარების განვითარებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნიჟარაძე, ანა (2021) მასწავლებელთა ემოციური ინტელექტისა და მიღწევის მოთხოვნილების კავშირი კარიერულ წინსვლასთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნიქაბაძე, ნინო (2018) ინკლუზიური განათლების მიმართ დამოკიდებულებისა და თვითეფექტურობის კავშირი მასწავლებლებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნიქაბაძე, ხატია (2015) ტყუილის ვერბალური და არავერბალური გამოვლინება 4 წლის ასაკის ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

პირველი, ანა (2022) ყურადღების დეფიციტისა და ჰიპერაქტივობის სინდრომის მქონე მოზარდების სასკოლო გამოცდილება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჟორჟოლიანი, მარიამ (2020) სწავლების ტიპის კავშირი აკადემიურ მე კონცეფციასთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

რაზმაძე, მარიამ (2022) მასწავლებლის შემოქმედებითობისა და რისკიანობის კავშირი, მის მიერ მოსწავლეების შემოქმედებითობასთან დაკავშირებული მახასიათებლების აღქმასთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

რევაზიშვილი, ნათელა (2020) პოზიტიური განათლების ინტერვენციების გავლენა მოსწავლეთა ფსიქოლოგიურ კეთილდღეობაზე, ოპტიმიზმზე შფოთვასა და აკადემიურ მოსწრებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

როსტომაშვილი, ირმა (2016) დროის პერსპექტივის, პიროვნული იდენტობისა და აკადემიური მოსწრების კორელაციური კვლევა სტუდენტებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სამადაშვილი, ანა (2018) მშობლის ვიზიტების სიხშირის გავლენა შფოთვასა და აკადემიურ მოსწრებაზე მცირე საოჯახო ტიპის სახლებში მცხოვრები ბავშვების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სამარგულიანი, თინათინ (2022) აღზრდის განზომილებების, ემპათიისა და აგრესიის კვლევა მოზარდებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტალახაძე, ნანო (2022) მშობლების მოლოდინები და ჩართულობა და მასწავლებლის მოლოდინები, როგორც მოსწავლის აკადემიური წარმატების პრედიქტორები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფირცხალაიშვილი, გიორგი (2016) კრეატიულობისა და პროფესიების ურთიერთმიმართების კვლევა სტუდენტებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქიტოშვილი, ნინო (2022) ცხოვრებით კმაყოფილება და აკადემიური მოსწრება სტუდენტებთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქონიაშვილი, მარიამ (2023) კავშირი სტრესის დონეს, აკადემიურ მოსწრებასა და აკადემიურ მოტივაციას შორის საზღვრისპირა რეგიონში მცხოვრებ მოზარდებთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ღუდუშაური, გიორგი (2020) კავშირი თვითეფექტურობას, კონტროლის ლოკუსსა და აკადემიურ მოსწრებას შორის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შაქარიშვილი, ფიქრია (2016) ბულინგის პრობლემა სასკოლო გარემოსა და ოჯახში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შაყულაშვილი, ანი (2018) აუტიზმის სპექტრის დარღვევის მქონე ბავშვთა დაწყვილებით სწავლების ეფექტები სოციალურ სფეროში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩაკვეტაძე, ლელა (2018) ემოციური თვითეფექტიანობა ბულერ და მსხვერპლ მოზარდებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩაკვეტაძე, ნინო (2019) არსებობს თუ არა კორელაცია მასწავლებლის პროფესიულ გადაწვას, კლასში მოსწავლეების რაოდენობასა და სსსმ მოსწავლის ყოფნას შორის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩერქეზია, გვიდონი (2020) მეტაკოგნიტური ცოდნა და აკადემიური მოსწრება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩიკვილაძე, ანა (2022) ჯანმრთელ პირებში ფსიქიკური აქტივობის შესწავლა ვიზუალურ სტიმულზე საპასუხო მარტივი და რთული სენსომოტორული რეაქციების გამოყენებით. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩირგაძე, უშანგი (2020) სკოლის სასწავლო გარემოს გავლენა, მოსწავლის კრეატიულობის ხარისხსა და მიღწევის მოტივაციაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცერცვაძე, ნანა (2023) კავშირი თვითეფექტურობას, კონტროლის ლოკუსსა და სტრესის დონეს შორის აუტისტური სპექტრის აშლილობის მქონე ბავშვებთან მომუშავე მასწავლებლებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცინცაძე, ქეთევან (2019) პროფესიული არჩევანის გაკეთება და პროფესიის შეცვლა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცხოვრებაშვილი, გვანცა (2023) კავშირი სტუდენტების ზოგად თვითეფექტურობას, აკადემიურ მოტივაციასა და აკადემიურ მოსწრებას შორის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წითური, თამარ (2019) აღზრდის სტილის კავშირი აკადემიურ მოსწრებასთან. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჭიჭინაძე, ნინო (2015) უნებლიე ემოციათა დეკოდირების კვლევა სკოლამდელი ასაკის ბავშვებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხაბელაშვილი, ნუცა (2021) აუტისტური სპექტრის მქონე ბავშვების დედების ხასიათის სიმტკიცეები, სტრესის დაძლევის სტარტეგიები და ფსიქოლოგიური კარგად ყოფნის განცდა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯავახიშვილი, ნანი (2023) კავშირი სტუდენტების კონტროლის ლოკუსს, წარუმატებლობის შიშსა და აკადემიურ მოსწრებას შორის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯანაშია, დიანა (2018) ტიპური განვითარების მქონე ბავშვებთან გატარებული დროის ეფექტი აუტიზმის მქონე ბავშვების ჩართულობის მაჩვენებელზე სასკოლო სივრცეში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯაფაროვა, საბინა (2018) გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის კვლევა განსხვავებულ კულტურულ კონტექსტში (ადრეული მოზარდობის ხანა). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯიქურაშვილი, მაია (2017) ფსიქოსოციალური ადაპტაცია საჯარო სკოლის მასწავლებლებსა და სპეციალურ მასწავლებლებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

This list was generated on Tue Oct 15 22:34:28 2024 PDT.