მასწავლებელთა თანამშრომლობის გაუმჯობესება გაკვეთილის კვლევის მეთოდით თბილისის 23-ე საჯარო სკოლის დაწყებითი საფეხურის კათედრის მაგალითზე

მახნიაშვილი, ნინო და ხაჩიძე, ჯემალ და ქააძე, თამარ (2019) მასწავლებელთა თანამშრომლობის გაუმჯობესება გაკვეთილის კვლევის მეთოდით თბილისის 23-ე საჯარო სკოლის დაწყებითი საფეხურის კათედრის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ნინო მახნიაშვილი, ჯემალ ხაჩიძე, თამარ ქააძე.pdf

Download (239kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: L Education > LH Education Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 11 ნოემბერი 2019 10:54
ბოლო ცვლილება: 11 ნოემბერი 2019 10:54
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9705

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა