რეკლამა როგორც კომუნიკაციის საშუალება და სარეკლამო სლოგანის თავისებურებები (ფრანგული და ქართული ენების მაგალითზე)

ვადაჭკორია, სალომე (2019) რეკლამა როგორც კომუნიკაციის საშუალება და სარეკლამო სლოგანის თავისებურებები (ფრანგული და ქართული ენების მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from სალომე ვადაჭკორია.pdf

Download (569kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PW Philology (General)
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 25 ოქტომბერი 2019 12:19
ბოლო ცვლილება: 29 ოქტომბერი 2019 12:11
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9570

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა