დამრიგებლის როლი პროექტზე დაფუძნებული სწავლების დანერგვაში, N სკოლის, „სხვა დღის“ მაგალითზე

ბადაშვილი, თამარ და გიორგაძე, სოფიო და გოგავა, მარიამ (2018) დამრიგებლის როლი პროექტზე დაფუძნებული სწავლების დანერგვაში, N სკოლის, „სხვა დღის“ მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from თამარ ბადაშვილი, სოფიო გიორგაძე, მარიამ გოგავა.pdf

Download (357kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: L Education > LH Education Administration
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 13 სექტემბერი 2018 11:15
ბოლო ცვლილება: 13 სექტემბერი 2018 11:15
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/8523

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა