ქართულ ბაზარზე ინფლუენსერებთან თანამშრომლობის პიარ სტრატეგიები და მათი გავლენა ბრენდის რეპუტაციაზე COVID-19 შემდეგ

ბლიაძე, ნუცა (2025) ქართულ ბაზარზე ინფლუენსერებთან თანამშრომლობის პიარ სტრატეგიები და მათი გავლენა ბრენდის რეპუტაციაზე COVID-19 შემდეგ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ნუცა ბლიაძე.pdf

Download (167kB)
[img] ტექსტი
ნუცა ბლიაძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (640kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 ნოემბერი 2025 11:19
ბოლო ცვლილება: 26 ნოემბერი 2025 11:19
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13386

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა