ციფრული ავტორიტეტის ფენომენი: ინფლუენსერების სტრატეგიული ინტეგრაცია თანამედროვე PR კამპანიებში

იასეშვილი, მარიამ (2025) ციფრული ავტორიტეტის ფენომენი: ინფლუენსერების სტრატეგიული ინტეგრაცია თანამედროვე PR კამპანიებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from მარიამი იასეშვილი.pdf

Download (78kB)
[img] ტექსტი
მარიამი იასეშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (387kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 ნოემბერი 2025 08:03
ბოლო ცვლილება: 26 ნოემბერი 2025 08:03
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13360

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა