ხელოვნური ინტელექტის გავლენა ბრენდის ვიზუალურ კომუნიკაციაზე და მომხმარებლის ნდობაზე სოციალურ მედიაში

ბუხრაშვილი, ბექა (2025) ხელოვნური ინტელექტის გავლენა ბრენდის ვიზუალურ კომუნიკაციაზე და მომხმარებლის ნდობაზე სოციალურ მედიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ბექა ბუხრაშვილი.pdf

Download (78kB)
[img] ტექსტი
ბექა ბუხრაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 24 ნოემბერი 2025 13:06
ბოლო ცვლილება: 24 ნოემბერი 2025 13:06
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13304

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა