TikTok ინფლუენსერების შერჩევის პრაქტიკა საქართველოში: Z თაობის აუდიტორიაზე ორიენტირებული კრიტერიუმებისა და მეტრიკების კომპლექსური ანალიზი

იუსუპოვა, ანი (2025) TikTok ინფლუენსერების შერჩევის პრაქტიკა საქართველოში: Z თაობის აუდიტორიაზე ორიენტირებული კრიტერიუმებისა და მეტრიკების კომპლექსური ანალიზი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ანი იუსუპოვა.pdf

Download (81kB)
[img] ტექსტი
ანი იუსუპოვა.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (4MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 24 ნოემბერი 2025 12:42
ბოლო ცვლილება: 24 ნოემბერი 2025 12:42
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13296

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა