მობილური აპლიკაციების გავლენა ბრენდის ცნობადობასა და მომხმარებელთა ჩართულობაზე საქართველოში

ბერაძე, ანი (2025) მობილური აპლიკაციების გავლენა ბრენდის ცნობადობასა და მომხმარებელთა ჩართულობაზე საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ანი ბერაძე.pdf

Download (82kB)
[img] ტექსტი
ანი ბერაძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (753kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 24 ნოემბერი 2025 12:40
ბოლო ცვლილება: 24 ნოემბერი 2025 12:40
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13295

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა