სტრატეგიული კომუნიკაცია FMCG პროდუქტების გაშვებისას: საზოგადოებასთან ურთიერთობის პერსპექტივა მომხმარებლის მიერ პროდუქტის ათვისებაზე საქართველოს ბაზარზე

ფაღავა, ანა (2025) სტრატეგიული კომუნიკაცია FMCG პროდუქტების გაშვებისას: საზოგადოებასთან ურთიერთობის პერსპექტივა მომხმარებლის მიერ პროდუქტის ათვისებაზე საქართველოს ბაზარზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ანა ფაღავა.pdf

Download (133kB)
[img] ტექსტი
ანა ფაღავა.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (2MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 24 ნოემბერი 2025 12:35
ბოლო ცვლილება: 24 ნოემბერი 2025 12:35
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13293

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა