ჟორჟოლიანი, ქეთევან და აბაშიშვილი, მარიამ და ახალკაცი, ნინო (2024) რა სტრატეგიებსა და ტაქტიკებს იყენებენ ქართული ელექტრონული კომერციის პლატფორმები Z თაობასთან საკომუნიკაციოდ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ქეთევან ჟორჟოლიანი, მარიამ აბაშიშვილი, ნინო ახალკაცი.pdf Download (116kB) |
|
ტექსტი
ქეთევან ჟორჟოლიანი, მარიამ აბაშიშვილი, ნინო ახალკაცი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (3MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 26 ნოემბერი 2024 14:49 |
ბოლო ცვლილება: | 26 ნოემბერი 2024 14:49 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12882 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |