მარკეტინგული აქტივობების განსაზღვრა, მომხმარებელთა მოსაზიდად, საქართველოს სადაზღვევო კომპანიების მაგალითით

გაჩეჩილაძე, ლანა (2024) მარკეტინგული აქტივობების განსაზღვრა, მომხმარებელთა მოსაზიდად, საქართველოს სადაზღვევო კომპანიების მაგალითით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ლანა გაჩეჩილაძე.pdf

Download (99kB)
[img] ტექსტი
ლანა გაჩეჩილაძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (317kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 22 ნოემბერი 2024 12:26
ბოლო ცვლილება: 22 ნოემბერი 2024 12:26
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12824

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა