ტუხაშვილი, თათია და მიქაცაძე, ნათია (2024) სოც.მედია და ბავშვები, როგორც ინფლუენსერები. მათი გავლენა მსყიდველობით გადაწყვეტილებაზე, ბავშვებზე მორგებული მარკეტინგი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
ტექსტი
Pages from თათია ტუხაშვილი, ნათია მიქაცაძე.pdf Download (159kB) |
![]() |
ტექსტი
თათია ტუხაშვილი, ნათია მიქაცაძე.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (877kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 22 ნოემბერი 2024 10:05 |
ბოლო ცვლილება: | 22 ნოემბერი 2024 10:05 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12803 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |