სოც.მედია და ბავშვები, როგორც ინფლუენსერები. მათი გავლენა მსყიდველობით გადაწყვეტილებაზე, ბავშვებზე მორგებული მარკეტინგი

ტუხაშვილი, თათია და მიქაცაძე, ნათია (2024) სოც.მედია და ბავშვები, როგორც ინფლუენსერები. მათი გავლენა მსყიდველობით გადაწყვეტილებაზე, ბავშვებზე მორგებული მარკეტინგი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from თათია ტუხაშვილი, ნათია მიქაცაძე.pdf

Download (159kB)
[img] ტექსტი
თათია ტუხაშვილი, ნათია მიქაცაძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (877kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 22 ნოემბერი 2024 10:05
ბოლო ცვლილება: 22 ნოემბერი 2024 10:05
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12803

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა