Marketing Strategies for NFTs and Cryptocurrencies in Georgia: Assessing Their Impact on User Acquisition

Lazariashvili, Nino (2024) Marketing Strategies for NFTs and Cryptocurrencies in Georgia: Assessing Their Impact on User Acquisition. სამაგისტრო thesis, Ilia State University.

[img] ტექსტი
Pages from Nino Lazariashvili.pdf

Download (621kB)
[img] ტექსტი
Nino Lazariashvili.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Business Administration
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 27 მარტი 2024 08:56
ბოლო ცვლილება: 29 მარტი 2024 10:34
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12393

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა