საქრთველოს სამშენებლო სექტორის მარკეტინგული სტრატეგიები და მისი ზეგავლენა გაყიდვებზე

ცუცქირიძე, ნიკა (2022) საქრთველოს სამშენებლო სექტორის მარკეტინგული სტრატეგიები და მისი ზეგავლენა გაყიდვებზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ნიკა ცუცქირიძე.pdf

Download (109kB)
[img] ტექსტი
ნიკა ცუცქირიძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 15 ნოემბერი 2022 09:12
ბოლო ცვლილება: 15 ნოემბერი 2022 09:12
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11679

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა