ქართული ბიზნეს კომპანიების მიერ სოციალური მედიის გამოყენების სტრატეგიები და მაგალითები

ელყანიშვილი, მარიამ (2022) ქართული ბიზნეს კომპანიების მიერ სოციალური მედიის გამოყენების სტრატეგიები და მაგალითები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from მარიამ ელყანიშვილი.pdf

Download (114kB)
[img] ტექსტი
მარიამ ელყანიშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (674kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: Business > Management
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 14 ნოემბერი 2022 11:22
ბოლო ცვლილება: 14 ნოემბერი 2022 11:22
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11645

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა