ალიევი, ზიად და აბუაშვილი, თამარ და მეშველაშვილი, ნანა (2021) ტექნოლოგიური განვითარების გავლენა მარკეტინგზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ზიად ალიევი, თამარ აბუაშვილი, ნანა მეშველაშვილი.pdf Download (85kB) |
|
ტექსტი
ზიად ალიევი, თამარ აბუაშვილი, ნანა მეშველაშვილი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (583kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 28 ოქტომბერი 2021 13:11 |
ბოლო ცვლილება: | 28 ოქტომბერი 2021 13:11 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10790 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |