ბაცაცაშვილი, ნანა და გვენცაძე, ანა და გოგოლაძე, მარიამ (2020) ციფრული ვიზუალების გავლენა სამიზნე აუდიტორიაზე საქართველოში არსებული კომპანიების Facebook გვერდებზე დაკვირვებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ნანა ბაცაცაშვილი, ანა გვენცაძე, მარიამ გოგოლაძე.pdf Download (235kB) |
|
ტექსტი
ნანა ბაცაცაშვილი, ანა გვენცაძე, მარიამ გოგოლაძე.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 12 ნოემბერი 2020 11:49 |
ბოლო ცვლილება: | 12 ნოემბერი 2020 11:49 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9892 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |