ზაზაშვილი, თორნიკე და ლეჟავა, მარიამ (2020) რეკლამაში გამოყენებული მუსიკის ემოციური გავლენის ანალიზი. მუსიკის ეფექტი ბრენდის აღქმასა და ცნობადობაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
ტექსტი
Pages from თორნიკე ზაზაშვილი, მარიამ ლეჟავა.pdf Download (67kB) |
![]() |
ტექსტი
თორნიკე ზაზაშვილი, მარიამ ლეჟავა.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (705kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 10 ნოემბერი 2020 09:55 |
ბოლო ცვლილება: | 10 ნოემბერი 2020 09:55 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9876 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |