კუხიანიძე, თინა და ექიზაშვილი, მარიამ და ალავიძე, მარიამ (2020) სთორითელინგი, როგორც ბრენდის წარმატების ინსტრუმენტი მარკეტინგში, საქართველოს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from თინა კუხიანიძე, მარიამ ექიზაშვილი, მარიამ ალავიძე.pdf Download (180kB) |
|
ტექსტი
თინა კუხიანიძე, მარიამ ექიზაშვილი, მარიამ ალავიძე.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (2MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 10 ნოემბერი 2020 09:49 |
ბოლო ცვლილება: | 10 ნოემბერი 2020 09:49 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9875 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |