კუხიანიძე, თინა და ექიზაშვილი, მარიამ და ალავიძე, მარიამ (2020) სთორითელინგი, როგორც ბრენდის წარმატების ინსტრუმენტი მარკეტინგში, საქართველოს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
ტექსტი
Pages from თინა კუხიანიძე, მარიამ ექიზაშვილი, მარიამ ალავიძე.pdf Download (180kB) |
![]() |
ტექსტი
თინა კუხიანიძე, მარიამ ექიზაშვილი, მარიამ ალავიძე.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (2MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 10 ნოემბერი 2020 09:49 |
ბოლო ცვლილება: | 10 ნოემბერი 2020 09:49 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9875 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |