რეკლამა როგორც კომუნიკაციის საშუალება და სარეკლამო სლოგანის თავისებურებები (ფრანგული და ქართული ენების მაგალითზე)

ვადაჭკორია, სალომე (2019) რეკლამა როგორც კომუნიკაციის საშუალება და სარეკლამო სლოგანის თავისებურებები (ფრანგული და ქართული ენების მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from სალომე ვადაჭკორია.pdf

Download (569kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PW Philology (General)
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 25 Oct 2019 12:19
Last Modified: 29 Oct 2019 12:11
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9570

Actions (login required)

View Item View Item