ციფრული მარკეტინგის ტენდენციები ჩინეთსა და საქართველოში: მონაცემთა ანალიზი და სტრატეგიული განსხვავებები

ცომაია, დიმა (2025) ციფრული მარკეტინგის ტენდენციები ჩინეთსა და საქართველოში: მონაცემთა ანალიზი და სტრატეგიული განსხვავებები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from დიმა ცომაია.pdf

Download (194kB)
[img] ტექსტი
დიმა ცომაია.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 25 ნოემბერი 2025 08:50
ბოლო ცვლილება: 25 ნოემბერი 2025 08:50
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/13312

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა