მარკეტინგული აქტივობების განსაზღვრა, მომხმარებელთა მოსაზიდად, საქართველოს სადაზღვევო კომპანიების მაგალითით

გაჩეჩილაძე, ლანა (2024) მარკეტინგული აქტივობების განსაზღვრა, მომხმარებელთა მოსაზიდად, საქართველოს სადაზღვევო კომპანიების მაგალითით. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ლანა გაჩეჩილაძე.pdf

Download (99kB)
[img] Text
ლანა გაჩეჩილაძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (317kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Business > Business Administration
Business > Management
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 22 Nov 2024 12:26
Last Modified: 22 Nov 2024 12:26
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12824

Actions (login required)

View Item View Item