სოციალური მედია მარკეტინგის ხერხების გამოყენება თეატრის პოპულარიზაციისთვის (ქ. თბილისში არსებული თეატრების მაგალითზე)

დიასამიძე, ენრი და ვეკუა, გვანცა და სადაღაშვილი, გვანცა (2024) სოციალური მედია მარკეტინგის ხერხების გამოყენება თეატრის პოპულარიზაციისთვის (ქ. თბილისში არსებული თეატრების მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ენრი დიასამიძე, გვანცა ვეკუა, გვანცა სადაღაშვილი.pdf

Download (271kB)
[img] ტექსტი
ენრი დიასამიძე, გვანცა ვეკუა, გვანცა სადაღაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 22 ნოემბერი 2024 10:00
ბოლო ცვლილება: 22 ნოემბერი 2024 10:00
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12801

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა