დიასამიძე, ენრი და ვეკუა, გვანცა და სადაღაშვილი, გვანცა (2024) სოციალური მედია მარკეტინგის ხერხების გამოყენება თეატრის პოპულარიზაციისთვის (ქ. თბილისში არსებული თეატრების მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
ტექსტი
Pages from ენრი დიასამიძე, გვანცა ვეკუა, გვანცა სადაღაშვილი.pdf Download (271kB) |
![]() |
ტექსტი
ენრი დიასამიძე, გვანცა ვეკუა, გვანცა სადაღაშვილი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 22 ნოემბერი 2024 10:00 |
ბოლო ცვლილება: | 22 ნოემბერი 2024 10:00 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12801 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |