დიასამიძე, ენრი და ვეკუა, გვანცა და სადაღაშვილი, გვანცა (2024) სოციალური მედია მარკეტინგის ხერხების გამოყენება თეატრის პოპულარიზაციისთვის (ქ. თბილისში არსებული თეატრების მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ენრი დიასამიძე, გვანცა ვეკუა, გვანცა სადაღაშვილი.pdf Download (271kB) |
|
ტექსტი
ენრი დიასამიძე, გვანცა ვეკუა, გვანცა სადაღაშვილი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 22 ნოემბერი 2024 10:00 |
ბოლო ცვლილება: | 22 ნოემბერი 2024 10:00 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12801 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |