ბრენდის ფორმირება: სოციალური მედიის გავლენა ქართული კომპანიების სტრატეგიაზე

ფეიქრიშვილი, ემილი და გუშარაშვილი, მეგი და ჯულუხიძე, ლიზა (2024) ბრენდის ფორმირება: სოციალური მედიის გავლენა ქართული კომპანიების სტრატეგიაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ემილი ფეიქრიშვილი, ლიზა ჯულუხიძე, მეგი გუშარაშვილი.pdf

Download (100kB)
[img] ტექსტი
ემილი ფეიქრიშვილი, ლიზა ჯულუხიძე, მეგი გუშარაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 22 ნოემბერი 2024 09:58
ბოლო ცვლილება: 22 ნოემბერი 2024 09:58
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12800

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა