ფეიქრიშვილი, ემილი და გუშარაშვილი, მეგი და ჯულუხიძე, ლიზა (2024) ბრენდის ფორმირება: სოციალური მედიის გავლენა ქართული კომპანიების სტრატეგიაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
|
ტექსტი
Pages from ემილი ფეიქრიშვილი, ლიზა ჯულუხიძე, მეგი გუშარაშვილი.pdf Download (100kB) |
|
|
ტექსტი
ემილი ფეიქრიშვილი, ლიზა ჯულუხიძე, მეგი გუშარაშვილი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
| ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
|---|---|
| თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
| ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
| განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
| განთავსების თარიღი: | 22 ნოემბერი 2024 09:58 |
| ბოლო ცვლილება: | 22 ნოემბერი 2024 09:58 |
| URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12800 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |


