ინტერნალ ბრენდინგის როლი ქსელურ სუპერმარკეტებში თანამშრომლების სისტემატურ გადინებაზე საქართველოს მაგალითზე

გიუნაშვილი, გიორგი (2024) ინტერნალ ბრენდინგის როლი ქსელურ სუპერმარკეტებში თანამშრომლების სისტემატურ გადინებაზე საქართველოს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from გიორგი გიუნაშვილი.pdf

Download (121kB)
[img] ტექსტი
გიორგი გიუნაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (770kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 22 ნოემბერი 2024 09:42
ბოლო ცვლილება: 22 ნოემბერი 2024 09:42
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12793

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა