ნეირომარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე, საქართველოში არსებული სარეკლამო ბაზრის მაგალითზე

სამუშია, ანა და ქარჩავა, ანა (2024) ნეირომარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე, საქართველოში არსებული სარეკლამო ბაზრის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ანა ქარჩავა, ანა სამუშია.pdf

Download (122kB)
[img] ტექსტი
ანა ქარჩავა, ანა სამუშია.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (953kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 21 ნოემბერი 2024 10:54
ბოლო ცვლილება: 21 ნოემბერი 2024 10:54
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12783

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა