ჩხარტიშვილი, ქეთი და შენგელია, მარიამ (2023) სოციალური მედია მარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე ქართულ სტარტაპ ბრენდებში ტანსაცმლისა და აქსესუარების ინდუსტრიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from მარიამ შენგელია, ქეთი ჩხარტიშვილი.pdf Download (71kB) |
|
ტექსტი
მარიამ შენგელია, ქეთი ჩხარტიშვილი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (2MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 03 ნოემბერი 2023 10:48 |
ბოლო ცვლილება: | 03 ნოემბერი 2023 10:48 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12247 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |