საგანელიძე, სოფიკო და გერმანიშვილი, მარიამ და ცერცვაძე, ანა (2022) ციფრული მარკეტინგის განვითარების დონე პოსტ პანდემიურ პერიოდში საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from სოფიკო საგანელიძე, მარიამ გერმანიშვილი, ანა ცერცვაძე.pdf Download (165kB) |
|
ტექსტი
სოფიკო საგანელიძე, მარიამ გერმანიშვილი, ანა ცერცვაძე.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (4MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 16 ნოემბერი 2022 09:53 |
ბოლო ცვლილება: | 16 ნოემბერი 2022 09:53 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11732 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |