ბერიძე, ნინო და ქარსელაძე, მაკა და უძილაური, თამარ (2022) საქართველოში covid 19-ის გავლენა რეკლამაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ნინო ბერიძე, მაკა ქარსელაძე, თამარ უძილაური.pdf Download (169kB) |
|
ტექსტი
ნინო ბერიძე, მაკა ქარსელაძე, თამარ უძილაური.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 15 ნოემბერი 2022 11:53 |
ბოლო ცვლილება: | 15 ნოემბერი 2022 11:53 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11699 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |