შაქარიშვილი, მარიამ და გორდაძე, ლიკა (2021) ნეირომარკეტინგის როლი თანამედროვე მარკეტინგულ სამყაროში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from მარიამ შაქარიშვილი, ლიკა გორდაძე.pdf Download (259kB) |
|
ტექსტი
მარიამ შაქარიშვილი, ლიკა გორდაძე.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (691kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 30 ნოემბერი 2021 19:53 |
ბოლო ცვლილება: | 30 ნოემბერი 2021 19:53 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10946 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |