ჩხაიძე, ელენე და კაპანაძე, თამარ (2021) ციფრული კონტენტ მარკეტინგის გავლენა ქართველი მომხმარებელის ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ელენე ჩხაიძე, თამარ კაპანაძე.pdf Download (80kB) |
|
ტექსტი
ელენე ჩხაიძე, თამარ კაპანაძე.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (453kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 26 ნოემბერი 2021 12:14 |
ბოლო ცვლილება: | 26 ნოემბერი 2021 12:14 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10921 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |