გოგრიჭიანი, ნინო და ბადრიძე, ანი და აფციაური, ლია (2021) კონტენტ მარკეტინგის როლი ციფრულ მედიაში, ყიდვის გადაწყვეტილების მიღებისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
ტექსტი
Pages from ნინო გოგრიჭიანი, ანი ბადრიძე, ლია აფციაური.pdf Download (83kB) |
![]() |
ტექსტი
ნინო გოგრიჭიანი, ანი ბადრიძე, ლია აფციაური.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (819kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 02 ნოემბერი 2021 11:10 |
ბოლო ცვლილება: | 02 ნოემბერი 2021 11:10 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10848 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |