გოგრიჭიანი, ნინო და ბადრიძე, ანი და აფციაური, ლია (2021) კონტენტ მარკეტინგის როლი ციფრულ მედიაში, ყიდვის გადაწყვეტილების მიღებისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ნინო გოგრიჭიანი, ანი ბადრიძე, ლია აფციაური.pdf Download (83kB) |
|
ტექსტი
ნინო გოგრიჭიანი, ანი ბადრიძე, ლია აფციაური.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (819kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 02 ნოემბერი 2021 11:10 |
ბოლო ცვლილება: | 02 ნოემბერი 2021 11:10 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10848 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |