გიბიშვილი, მაგდა და პატარკაციშვილი, მარიამ და სხირტლაძე, სალომე და ხალიბეგაშვილი, ბექა (2021) ინფლუენსერ მარკეტინიგის ეფექტიანობის კვლევა ციფრულ მედიაში, ქართულ ბაზარზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
ტექსტი
Pages from მაგდა გიბიშვილი, მარიამ პატარკაციშვილი, სალომე სხირტლაძე, ბექა ხალიბეგაშვილი.pdf Download (97kB) |
![]() |
ტექსტი
მაგდა გიბიშვილი, მარიამ პატარკაციშვილი, სალომე სხირტლაძე, ბექა ხალიბეგაშვილი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (3MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 29 ოქტომბერი 2021 09:08 |
ბოლო ცვლილება: | 29 ოქტომბერი 2021 09:08 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10805 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |