გიბიშვილი, მაგდა და პატარკაციშვილი, მარიამ და სხირტლაძე, სალომე და ხალიბეგაშვილი, ბექა (2021) ინფლუენსერ მარკეტინიგის ეფექტიანობის კვლევა ციფრულ მედიაში, ქართულ ბაზარზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from მაგდა გიბიშვილი, მარიამ პატარკაციშვილი, სალომე სხირტლაძე, ბექა ხალიბეგაშვილი.pdf Download (97kB) |
|
ტექსტი
მაგდა გიბიშვილი, მარიამ პატარკაციშვილი, სალომე სხირტლაძე, ბექა ხალიბეგაშვილი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (3MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 29 ოქტომბერი 2021 09:08 |
ბოლო ცვლილება: | 29 ოქტომბერი 2021 09:08 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10805 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |