როგორ გავაუმჯობესოთ თბილისის 64-ე საჯარო სკოლის ინტეგრირებული კლასის მოსწავლეთა ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში

ქასრაშვილი, ეთერ and სადრაძე, მარიამ and დვალიშვილი–ჩიხორია, თამარ (2016) როგორ გავაუმჯობესოთ თბილისის 64-ე საჯარო სკოლის ინტეგრირებული კლასის მოსწავლეთა ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from mec (222).pdf

Download (285kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: L Education > LH Education Administration
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 03 Oct 2016 14:07
Last Modified: 03 Oct 2016 14:07
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5513

Actions (login required)

View Item View Item