სახელმწიფო, კერძო და საქართველოში მოქმედი უცხოური უნივერსიტეტის მარკეტინგული სტრატეგიების შედარება და ანალიზი

ბუგაეც, ელენე (2016) სახელმწიფო, კერძო და საქართველოში მოქმედი უცხოური უნივერსიტეტის მარკეტინგული სტრატეგიების შედარება და ანალიზი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from mec (191).pdf

Download (165kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: L Education > LH Education Administration
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 03 Oct 2016 12:36
Last Modified: 03 Oct 2016 12:36
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/5482

Actions (login required)

View Item View Item