დონით მაღლა |
ადამია, მარიამ და აფრიდონიძე, მარიამ და ბასილაია, მეგი (2024) VI კლასის მოსწავლეებში მოქალაქეობრივი კომპეტენციების განვითარების ხელშეწყობა სადამრიგებლო საათზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გორაშვილი, სალომე და იოსელიანი, ნია და გოგიშვილი, ნინო (2024) შემოქმედებითი და არგუმენტირებული წერის უნარების განვითარება მეოთხე კლასის მოსწავლეებთან ქართული ენასა და ლიტერატურაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
იოსავა, მონიკა და დევიძე, სოფო და ფოცხვერაშვილი, მარიამ (2024) თვითდისციპლინის/ქცევის თვითმართვის უნარის განვითარების ხელშეწყობა თბილისის N52 საჯარო სკოლის პირველი კლასის მოსწავლეებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მარღანია, ლალი და მიჩიტაშვილი, თამარ და ჩხარტიშვილი, ანა (2024) სამეცნიერო შინაარსის ინსტრუქციების გაგება-გააზრების უნარების განვითარება ბუნებისმეტყველების გაკვეთილზე III კლასის მოსწავლეების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტახმაზოვა, დილარა და სამხარაძე, ლელა და ბაკიევა, საკინა (2024) დიფერენცირებული მიდგომის გამოყენება პირველკლასელთა აკადემიური მიღწევების გაუმჯობესებისთვის ქართულ ენაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ხუბულური, ვერიკო და ღონღაძე, თეონა და სიბაშვილი, ნათია (2024) დიფერენცირებული სწავლება მოსწავლეთა სენსორული სტილის გათვალისწინებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჯვებენავა, ნინო (2024) STEM პროექტების განხორციელება V-VI კლასებში მულტიმედიური ფორმატის ინსტრუქციების გამოყენებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.